Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:55Jag håller med om att det är kasst att man inte kan byta namn mot en adminkostnad, som t.ex. i Lidingöloppet. Anledningen att de inte tillåter det är troligtvis för att de tjänar mer pengar såhär. Dvs, de kan överboka loppet, dra in stålar för varenda sta
Jag håller med om att det är kasst att man inte kan byta namn mot en adminkostnad, som t.ex. i Lidingöloppet. Anledningen att de inte tillåter det är troligtvis för att de tjänar mer pengar såhär. Dvs, de kan överboka loppet, dra in stålar för varenda sta
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:00Samma diskussion finns ju om Göteborgsvarvet, skulle StM (observera förkortningen, i min värld betyder SM = Svenska mästerskapen) tillåta namnbyte, så skulle anmälningstaket behöva vara lägre. Banan tar inte alla anmälda.
Samma diskussion finns ju om Göteborgsvarvet, skulle StM (observera förkortningen, i min värld betyder SM = Svenska mästerskapen) tillåta namnbyte, så skulle anmälningstaket behöva vara lägre. Banan tar inte alla anmälda.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:41Fast Stockholm Maraton är just SM på maradistansen.
Fast Stockholm Maraton är just SM på maradistansen.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:42*Gäsp*
*Gäsp*
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:46Natti!
Natti!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:22Nej,nej David....bara SM på senior-sidan....dvs 18 - 34 år...Sen finns det ju faktiskt hela ÅTTA (8) andra klasser att tävla i om SM-tecknet...(Evn nio??!!) Och det otroligt underbara SVENSKA MÄSTERSKAPET skrivs det faan i mig inte ens en liten centimeter
Nej,nej David....bara SM på senior-sidan....dvs 18 - 34 år...Sen finns det ju faktiskt hela ÅTTA (8) andra klasser att tävla i om SM-tecknet...(Evn nio??!!) Och det otroligt underbara SVENSKA MÄSTERSKAPET skrivs det faan i mig inte ens en liten centimeter