Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStartbevis VR 04:00
You need to log in to create posts and topics.

Jaha då har man gått och blivit förkyld mitt i högsommarvärmen. Säljer mitt startbevis i Hofvets första startgrupp. Här finns allt från 8 timmars åkare till 10-12.

EDIT:
Ändrade planer. starten inte till salu längre

Ja åtta till tolv timmar var ju stort urval :))))
Tror jag passar ...

Tråkigt!

Trist Per, du som verkar vara i ditt livs form! Vi tänker på dig när vi rullar in i Motala vid lunchtid 😉

Jättetråkigt Per! Hoppas du kryar på dig fort som attan.. tar nya tag och kommer igen till.. ja vad är nästa grej för dej? V-SM?

Lingling. Om du startar efter 3 på morgonen så lär du inte hitta så många som siktar på över 12 timmar.

Kanske får bli Vänershofs 2 dagars som tröst. Hade inte tänkt åka där men nu förändras ju allt.

Hur mycket står det på din prislapp då??
Du har inte sålt den va?
Byter man namn och startgrupp i samma kö??

Kan man välja starttid när man anmäler sig? om man är ute i tid alltså? Nollkoll eftersom jag inte haft så mkt anledning att kolla på de delarna (läs riktiga VR) av Vätternsidorna ... Antog att det bara las ut efter när man anmält sig ... (blush)

Starten är kvar. Vet inget om hur man byter starttid. Hade tänkt mig att den skulle betinga ett hyfsat pris eftersom det är en bra startgrupp. Men har ännu inte satt ett pris.
Dessutom torde ju de fina väderutsikterna bättra på prisbilden.

Skit-tråkigt Per, men klart den rätta beslut att avstå.

Lingling: Man kan byta starttiden, förmodligen mot en viss peng (50 - 100sek) eller så kan man spela dum och knalla in med cykeln när det passa och köra.
Viktigast är att du byta namn på startbevise

Både ja och nej och kanske!!
Ja, om du anmäler dej med en klubb t ex, som har en förbokad startgrupp.
Kanske, om du kollar på deras hemsida, och anmäler dej när den aktuella starttiden passar dej!
Nej, om du glömmer kolla sidan!!