Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStartbevis VR 04:00
You need to log in to create posts and topics.

krya på dig Per! 🙂

🙁 Host, host, aj Tack 🙂

Men 😮 Hur blir en man som du förkyld? Det är inte tävlingsnerverna som spökar 😉

Krya på dig!

Stina, Nu snodde du min replik!

Per sjuk? Mästaren på fantastiska Aminosyror! 😉

Det luktar sabotage ... någon kanske bytt ut hans cykelflaskor mot en sämre preparat och dessutom fylld med oseriösa bakteria ...

Nu kan du iallafall luta dig tillbaka i soffan och lära dig allt om Fotboll Per 😉
(så länge du inte tittar på Sverige elle

glömt ta prottedrinkar? eller fått vassleprotein eller nåt i av misstag? härdat fett i gröten istället för linfröolja? ,)

Sabotage är det nog. Någon konkurrent har nog smugit in någon mörk natt och bytt ut hela hinken med whey 140 eller vad det var, som införskaffades i storbatch, och bytt ut det mot vetemjöl 🙂

Håhåjaja. Sticker man ut hakan så blir man till slut träffad 🙂

Jag tror faktiskt det rör sig im nån sorts pollenattack kanske. Glasögonen var alldeles igendammade efter söndagens tempolopp så jag utgår iftrån att hals och lungor såg likadana ut. Det kä

Lungorna är kroppens största slemhinnor! Det lär nog fastna både det ena å andra osynliga pollenkornet där 🙂

Men det pollen som florerar nu är inte björk (som brukar vara en stor källa till allergi), utan.. eeh.. tall eller gran, blir lite osäker på d

Har aldrig haft pollenproblem förut. Har dock ansträngningsastma så det kanske utvecklar sig så sakteliga 🙁