Quote from Guest on 16 June 2009, 07:49Jag är än så länge nybörjare på det här, men tycker att det är jätteroligt att springa. Jag såg att det skulle vara ett nytt brolopp nästa år och tänkte anmäla mig till det, och ha det som mitt mål med träningen. Men jag har ju aldrig sprungit så långt, h
Jag är än så länge nybörjare på det här, men tycker att det är jätteroligt att springa. Jag såg att det skulle vara ett nytt brolopp nästa år och tänkte anmäla mig till det, och ha det som mitt mål med träningen. Men jag har ju aldrig sprungit så långt, h
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2009, 07:59Vet du nåt om hur du springer nu på någon distans?
Vet du nåt om hur du springer nu på någon distans?
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 08:03Nej inte mycket. Jag lunkade Vårruset på 30min, i princip helt otränad. Jag har ju förstås tänkt mig att vara i betydligt bättre form nästa år.
Nej inte mycket. Jag lunkade Vårruset på 30min, i princip helt otränad. Jag har ju förstås tänkt mig att vara i betydligt bättre form nästa år.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 08:43Det fanns väl en grupp för 1:45-2:00. Tycker jag verkar rimligt!
Det fanns väl en grupp för 1:45-2:00. Tycker jag verkar rimligt!
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2009, 08:47Det är ju rätt så svårt att säga nåt då, du får berätta mer om dig själv. Ålder, tidigare löparerfarenheter, övrig träning, meriter osv osv
Det är ju rätt så svårt att säga nåt då, du får berätta mer om dig själv. Ålder, tidigare löparerfarenheter, övrig träning, meriter osv osv
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 08:56Meriter :-), nej såna finns inte. Jag har länge haft powerwalk som min favoritmotion, men nu övergått till jogging och tycker att det är jätteroligt. Men är som sagt fortfarande väldigt mycket nybörjare! Broloppet skulle vara mitt första lopp och jag har