Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 21:55Jag tycker inte heller det är ok att springa oanmäld. Det var ett dåligt tips, för lite vett får man väl ha! Om du som oanmäld råkar göra så att nån anmäld trillar och skadar sig då? Varvetslingan finns året runt, välj en annan dag om du inte anmält dig i
Jag tycker inte heller det är ok att springa oanmäld. Det var ett dåligt tips, för lite vett får man väl ha! Om du som oanmäld råkar göra så att nån anmäld trillar och skadar sig då? Varvetslingan finns året runt, välj en annan dag om du inte anmält dig i
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:02Man lever ju i ett fritt land så vill man springa oanmäld kan man ju göra det. Det lär ju inte vara förbjudet. Man kan ju skada folk en helt vanlig dag oxå när man är ute och springer...
Det jag tycker är riktigt dåligt är att Göteborgsvarvet inte kan ge
Man lever ju i ett fritt land så vill man springa oanmäld kan man ju göra det. Det lär ju inte vara förbjudet. Man kan ju skada folk en helt vanlig dag oxå när man är ute och springer...
Det jag tycker är riktigt dåligt är att Göteborgsvarvet inte kan ge
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 19:40Håller absolut med dig Jonas....skadeproblematiken å försäkringsfrågan är väl ju verkligen något att tänka på. Nu har ju det där aningen mindre loppet uppe i Stockholm oxo börjat att peta på sina förut så finfina "återanmälningsregler"...eller vad det nu
Håller absolut med dig Jonas....skadeproblematiken å försäkringsfrågan är väl ju verkligen något att tänka på. Nu har ju det där aningen mindre loppet uppe i Stockholm oxo börjat att peta på sina förut så finfina "återanmälningsregler"...eller vad det nu
Quote from Ulrika Ekelund on 12 March 2010, 21:54Beträffande skaderisken så är väl största faran publik som korsar/går in i banan. Undrar om de har försäkring?
Beträffande skaderisken så är väl största faran publik som korsar/går in i banan. Undrar om de har försäkring?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:40Jag tycker det är väldigt dåligt att de inte kan hantera namnbyten, när de kan hantera återbud pga skada/sjukdom? De tjänar en massa pengar på folk som inte kan springa medan det finns andra som hade velat springa men inte får en plats. Det är väl en sak
Jag tycker det är väldigt dåligt att de inte kan hantera namnbyten, när de kan hantera återbud pga skada/sjukdom? De tjänar en massa pengar på folk som inte kan springa medan det finns andra som hade velat springa men inte får en plats. Det är väl en sak
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 23:03En anledning till att de inte vill hantera namnbyten kan vara att de kan bli en svart börs för startplatser vilket det är i Klassikertävlingarna. Jag vill gärna köpa en startplats, men bara för ursprungsavgiften.
En anledning till att de inte vill hantera namnbyten kan vara att de kan bli en svart börs för startplatser vilket det är i Klassikertävlingarna. Jag vill gärna köpa en startplats, men bara för ursprungsavgiften.