Quote from Guest on 9 March 2011, 07:44Halloj!
Hur brukar det se ut med startplatser inför lidingöloppet? Är det fullbokat varje år eller kan man vara kall och avvakta till sista veckan innan? Brukar det finnas startplatser till salu på andrahandsmarknaden, eller vad man skall kalla det 🙂
/
Halloj!
Hur brukar det se ut med startplatser inför lidingöloppet? Är det fullbokat varje år eller kan man vara kall och avvakta till sista veckan innan? Brukar det finnas startplatser till salu på andrahandsmarknaden, eller vad man skall kalla det 🙂
/
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 07:54Jag tror inte det brukar bli fullt men om du har en tid du vill seeda dig på så tror jag du måste vara ute i god tid för att det ska finnas plats kvar i en passande grupp.
Om dy inte bryr dig om vilket led du startar ifrån kan du säkert avvakta!
Jag tror inte det brukar bli fullt men om du har en tid du vill seeda dig på så tror jag du måste vara ute i god tid för att det ska finnas plats kvar i en passande grupp.
Om dy inte bryr dig om vilket led du startar ifrån kan du säkert avvakta!
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 08:01Det blev full i fjorl, och blir antagligen det i år med.
Det blev full i fjorl, och blir antagligen det i år med.
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2011, 08:02Brukar det inte bli ganska dyrt att vänta så länge?
Brukar det inte bli ganska dyrt att vänta så länge?
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 09:07Förra året var första gången någonsin som det blev fullt, i år kanske det blir andra gången... Det blir dessutom dyrare ju längre du väntar, så vet du redan nu att du ska springa finns det egentligen inget skäl att vänta med anmälan.
Förra året var första gången någonsin som det blev fullt, i år kanske det blir andra gången... Det blir dessutom dyrare ju längre du väntar, så vet du redan nu att du ska springa finns det egentligen inget skäl att vänta med anmälan.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:04Eller om du vet att du ska bli sjuk 🙁 Det blev jag och några pengar tillbaka eller uppskjuten startplats är inget som LL jobbar med :@
Eller om du vet att du ska bli sjuk 🙁 Det blev jag och några pengar tillbaka eller uppskjuten startplats är inget som LL jobbar med :@
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:06vad innebär försäkringen man kan teckna för 125 kr då? *för lat för att läsa på*
vad innebär försäkringen man kan teckna för 125 kr då? *för lat för att läsa på*
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:10Googlat och klart.
Hela anmälningsavgiften tillbaks om du inte kan delta
Med Startklar eller Startklar Plus får du tillbaka anmälningsavgiften om inte kan delta på grund av akut sjukdom eller olycksfall.
Googlat och klart.
Hela anmälningsavgiften tillbaks om du inte kan delta
Med Startklar eller Startklar Plus får du tillbaka anmälningsavgiften om inte kan delta på grund av akut sjukdom eller olycksfall.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:25Krävs det läkarintyg för att bevisa skada/sjukdom för Startklarförsäkringen? Dessa kostar ibland pengar vilket man ska ta med i beräkningen när man ser till kostnaden för försäkringen.
Krävs det läkarintyg för att bevisa skada/sjukdom för Startklarförsäkringen? Dessa kostar ibland pengar vilket man ska ta med i beräkningen när man ser till kostnaden för försäkringen.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:27http://www.folksam.se/polopoly_fs/1.6974!/villkor%20startklar%202008-04-01.pdf
EDIT: Ska kunna styrkas med läkarintyg.
http://www.folksam.se/polopoly_fs/1.6974!/villkor%20startklar%202008-04-01.pdf
EDIT: Ska kunna styrkas med läkarintyg.