Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningstartplats lidingö
You need to log in to create posts and topics.

12

Och om jag förstår det rätt så ska det vara en olycka. Inte en träningsrelaterad skada....

"Olycksfallsskada, vilket är en kroppsskada som den försäkrade drabbas av genom en oförutsedd plötslig yttre händelse. Samband mellan kroppsskada och olycksfall sk

Jag fick i alla fall pengarna tillbaka utan problem när jag fick halsfluss precis innan vätternrundan, men det var ju helt klart sjukdom. Är det skada vet jag inte hur det fungerar.

Möjligtvis på VR men inte på LL 🙁

Jag fick tillbaks startavgiften för LL för en del år sedan mha Startklar. Läkarintygad dunderförkylning.

Anledningen till att vänta är ju såklart att slippa ha betalt för att sen vara sjuk/skadad när det väl är dags. Det har hänt lite för ofta tycker jag :/ pengar i sjön!

Är man så sjuk så att man inte kan springa kan man ju passa på och använda läkarintyget till att sjukskriva sig från jobbet med. Sedär! INTE pengar i sjön.

Till skillnad från en del andra lopp *host, stockholm marathon, host* godkänner LL överlåtande av startplats. När jag gick sönder inför höstens lopp hade jag startklar-försäkringen och fixade till och med ett läkarintyg, men sen fick jag en förfrågan här

12