Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:33Och om jag förstår det rätt så ska det vara en olycka. Inte en träningsrelaterad skada....
"Olycksfallsskada, vilket är en kroppsskada som den försäkrade drabbas av genom en oförutsedd plötslig yttre händelse. Samband mellan kroppsskada och olycksfall sk
Och om jag förstår det rätt så ska det vara en olycka. Inte en träningsrelaterad skada....
"Olycksfallsskada, vilket är en kroppsskada som den försäkrade drabbas av genom en oförutsedd plötslig yttre händelse. Samband mellan kroppsskada och olycksfall sk
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:06Jag fick i alla fall pengarna tillbaka utan problem när jag fick halsfluss precis innan vätternrundan, men det var ju helt klart sjukdom. Är det skada vet jag inte hur det fungerar.
Jag fick i alla fall pengarna tillbaka utan problem när jag fick halsfluss precis innan vätternrundan, men det var ju helt klart sjukdom. Är det skada vet jag inte hur det fungerar.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:23Möjligtvis på VR men inte på LL 🙁
Möjligtvis på VR men inte på LL 🙁
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 13:27Jag fick tillbaks startavgiften för LL för en del år sedan mha Startklar. Läkarintygad dunderförkylning.
Jag fick tillbaks startavgiften för LL för en del år sedan mha Startklar. Läkarintygad dunderförkylning.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 07:20Anledningen till att vänta är ju såklart att slippa ha betalt för att sen vara sjuk/skadad när det väl är dags. Det har hänt lite för ofta tycker jag :/ pengar i sjön!
Anledningen till att vänta är ju såklart att slippa ha betalt för att sen vara sjuk/skadad när det väl är dags. Det har hänt lite för ofta tycker jag :/ pengar i sjön!
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 07:41Är man så sjuk så att man inte kan springa kan man ju passa på och använda läkarintyget till att sjukskriva sig från jobbet med. Sedär! INTE pengar i sjön.
Är man så sjuk så att man inte kan springa kan man ju passa på och använda läkarintyget till att sjukskriva sig från jobbet med. Sedär! INTE pengar i sjön.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 09:02Till skillnad från en del andra lopp *host, stockholm marathon, host* godkänner LL överlåtande av startplats. När jag gick sönder inför höstens lopp hade jag startklar-försäkringen och fixade till och med ett läkarintyg, men sen fick jag en förfrågan här
Till skillnad från en del andra lopp *host, stockholm marathon, host* godkänner LL överlåtande av startplats. När jag gick sönder inför höstens lopp hade jag startklar-försäkringen och fixade till och med ett läkarintyg, men sen fick jag en förfrågan här