Quote from Guest on 6 April 2012, 21:12hejsan
undrar om det är tillåtet att sälja sin startplats i stockholm marathon efter som jag fått förhinder..
ha det
jonas
hejsan
undrar om det är tillåtet att sälja sin startplats i stockholm marathon efter som jag fått förhinder..
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 21:22Nä, det är olagligt.
Dock har ingen dömts för det, bara blivit uthängd på nätet.
Nä, det är olagligt.
Dock har ingen dömts för det, bara blivit uthängd på nätet.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 21:48Olagligt? Det var hårt...
Olagligt? Det var hårt...
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 21:51Enligt avtalet med SM
Enligt avtalet med SM
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 21:54Avtalsbrott alltså
Avtalsbrott alltså
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 22:25Ok. Men avtalsbrott likställs väl inte med olagligt? (nyfiken bara)
Ok. Men avtalsbrott likställs väl inte med olagligt? (nyfiken bara)
Quote from Christer Berg on 6 April 2012, 22:41Tror knappast att Harry Haffa kommer och slår dig på fingrarna men avstängningar, förlorandet av priser och andra åtgärder är väl i teorin möjligt.
Tror knappast att Harry Haffa kommer och slår dig på fingrarna men avstängningar, förlorandet av priser och andra åtgärder är väl i teorin möjligt.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 06:10mors
nu tror jag inte några priser är aktuella mer besvikelsen över att få vänta med debuten tills nästa år..
ha det
jonas
mors
nu tror jag inte några priser är aktuella mer besvikelsen över att få vänta med debuten tills nästa år..
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 06:53"Men avtalsbrott likställs väl inte med olagligt?"
Så det är lagligt att bryta avtal?
"Men avtalsbrott likställs väl inte med olagligt?"
Så det är lagligt att bryta avtal?
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 06:58Då kommer du på Björnes lista över "Fuskare" och blir uthängd på alla forum.
Då kommer du på Björnes lista över "Fuskare" och blir uthängd på alla forum.