Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 07:25mors
och vad är det för fusk??
kan ju tycka att det är bättre om nån vill springa som inte han få nån plats springer än ingen alls springer..ha det
jonas
mors
och vad är det för fusk??
kan ju tycka att det är bättre om nån vill springa som inte han få nån plats springer än ingen alls springer..
ha det
jonas
Quote from Christer Berg on 7 April 2012, 07:44Om jag minns rätt så blev Björne utan pallplats för att en yngre person sprang i en klass för gamla stötar och sprang till sig en pallplats han inte förtjänade.
Hade nog blivit upprörd då jag med.. men kanske mindre bloggande om det hela 😉
Om jag minns rätt så blev Björne utan pallplats för att en yngre person sprang i en klass för gamla stötar och sprang till sig en pallplats han inte förtjänade.
Hade nog blivit upprörd då jag med.. men kanske mindre bloggande om det hela 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 08:21Om jag förstår det rätt så får man poäng i någon lista för ens positioner på maran. Dessa är åldersgrupperade och det påverkar ju mycket i de grupper som det inte springer så många. Typ +50 och uppåt. En 25 åring som springer med en köpt lapp från en +50
Om jag förstår det rätt så får man poäng i någon lista för ens positioner på maran. Dessa är åldersgrupperade och det påverkar ju mycket i de grupper som det inte springer så många. Typ +50 och uppåt. En 25 åring som springer med en köpt lapp från en +50
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 09:09Då tar man upp det med tävlingsledningen.
Då tar man upp det med tävlingsledningen.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 11:50Erik: nej. Bra poäng!
Erik: nej. Bra poäng!
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 19:56Ring tävlings sekreteriatet och säg att du p.g.a. skada inte kunnat träna och kastar nu in handduken. Du får tillbaka ca 600 kronor även om du inte har avbeställningsskydd. Svårare är det inte. Jag har gjort detta ett par gånger då jag verkligen varit ska
Ring tävlings sekreteriatet och säg att du p.g.a. skada inte kunnat träna och kastar nu in handduken. Du får tillbaka ca 600 kronor även om du inte har avbeställningsskydd. Svårare är det inte. Jag har gjort detta ett par gånger då jag verkligen varit ska