Quote from Guest on 2 October 2007, 14:18Vilken modell av stegräknare använder ni?! Funderar på att skaffa en, behöver inte vara avancerad, bara så den funkar bra å så!
Vilken modell av stegräknare använder ni?! Funderar på att skaffa en, behöver inte vara avancerad, bara så den funkar bra å så!
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 14:28Nu har jag iaf. köpt en stegräknare! En Silva, pedometer plus . Spännande att prova den!
Nu har jag iaf. köpt en stegräknare! En Silva, pedometer plus . Spännande att prova den!
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 11:26Jag använder en billig sak från www.tappa.se. Men den är kanon. Den tar bara mina steg och jag kontrollerar den titt som tätt genom att gå 100 steg och sen se vad räknaren visar.
Jag tycker den är bättre än den dyrare jag har hemma..
Hur många steg går
Jag använder en billig sak från http://www.tappa.se. Men den är kanon. Den tar bara mina steg och jag kontrollerar den titt som tätt genom att gå 100 steg och sen se vad räknaren visar.
Jag tycker den är bättre än den dyrare jag har hemma..
Hur många steg går
Quote from Funbeat user on 8 October 2007, 15:25Jaha! Där ser man!
Antal steg varierar. Just nu så antecknar jag bara hur många steg jag tar per dag så jag kan sätta upp ett rimligt dagsmål sedan! Men jag ligger mellan 3000-6000 sten per dag.
Du då?! Sätter du dagsmål?
Jaha! Där ser man!
Antal steg varierar. Just nu så antecknar jag bara hur många steg jag tar per dag så jag kan sätta upp ett rimligt dagsmål sedan! Men jag ligger mellan 3000-6000 sten per dag.
Du då?! Sätter du dagsmål?
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 13:30Mitt mål är att gå 10 000 steg per dag. I somras snittade jag på 14 000 steg men nu e jag nere i 9500 steg..
Hoppas du kommer trivas med din stegräknare.. Har du den på hela tiden eller endast när du är på jobbet?
Min sitter på från att jag vaknar tills
Mitt mål är att gå 10 000 steg per dag. I somras snittade jag på 14 000 steg men nu e jag nere i 9500 steg..
Hoppas du kommer trivas med din stegräknare.. Har du den på hela tiden eller endast när du är på jobbet?
Min sitter på från att jag vaknar tills
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 15:02Min sitter på hela tiden! Utom när jag går ut då jag är rädd att tappa den! Tycker att det är ett bra mått på hur mycke jag rör mig! Jag tar lixom en extra sväng med hunden för att få en högre siffra! Registrerar antalet steg i kalendern här så jag kan se
Min sitter på hela tiden! Utom när jag går ut då jag är rädd att tappa den! Tycker att det är ett bra mått på hur mycke jag rör mig! Jag tar lixom en extra sväng med hunden för att få en högre siffra! Registrerar antalet steg i kalendern här så jag kan se
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 15:07Va inne å kikade på din sida. Hur får du texten med antalet steg att bli gulmarkerad? Just nu så sätter jag en intensitet på antalet steg bara för att få den markerad på nåt vis.
Va inne å kikade på din sida. Hur får du texten med antalet steg att bli gulmarkerad? Just nu så sätter jag en intensitet på antalet steg bara för att få den markerad på nåt vis.
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 19:24Om du vill ha stegen i gul bakgrung trycker du på kalndern och sedan på sifforna på det datumet du ska skriva in dem på 🙂 då får du in dem med bakgrund, så slipper du sätta upp dem som gång varje gång 🙂
ja jag behöver också stegräknaren för att röra
Om du vill ha stegen i gul bakgrung trycker du på kalndern och sedan på sifforna på det datumet du ska skriva in dem på 🙂 då får du in dem med bakgrund, så slipper du sätta upp dem som gång varje gång 🙂
ja jag behöver också stegräknaren för att röra
Quote from John Lagerskog on 5 November 2007, 13:33Jag har haft min stegmätare på endast när jag är ute och går motionsrundor men från och med nu ska den få sitta på hela dagen. Stegmätaren jag använder mest är tappa.se.
Jag har räknat ut att om jag multiplicera hur många steg jag gått med min steglän
Jag har haft min stegmätare på endast när jag är ute och går motionsrundor men från och med nu ska den få sitta på hela dagen. Stegmätaren jag använder mest är tappa.se.
Jag har räknat ut att om jag multiplicera hur många steg jag gått med min steglän
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 23:21Hej Birgitta. jag använder också tappas stegräknare. Hur långt har du kommit på kartan mot Rom då? Brukar du skriva nåt i forumen där? har du varit med där länge? // Elina
Hej Birgitta. jag använder också tappas stegräknare. Hur långt har du kommit på kartan mot Rom då? Brukar du skriva nåt i forumen där? har du varit med där länge? // Elina