Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumStegräknareStegräknare, vilken modell?!
You need to log in to create posts and topics.

hej Elina

Jag har inte varit med där på en tid men har nu börjat om igen. Är vid Leipieg .

Jag har precis passerat Florens, så bara 30 mil kvar till Rom 🙂
Vad tycker du om Tappas stegräknare då? Jag tycker dne är bra!

Hej

Bra jobbat, jag har många mil kvar till Rom . Min stegmätare fungerar bra fast den är väldigt känslig. var fäster du din?

jag sätter min i fickan på jeansen om jag har byxor.. har jag klänning blir det i i troskanten.. tycker det fungerar riktigt bra! vart fäster du din?

hej

jag fäster min i byxlinningen om jag har långbyxor som sitter bra i midjan annars i troskanten,fast då har jag en känsla att stegmätaren visar ganska många extra steg.

ha det bra

Bra att sätt stegmätaren i jeansfickan där stämde stegen jättebra,när jag testade 100steg.

köpte en ny stegräknare härom dagen och den verka toppen kolla in den
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=56851660

Hur räknar era stegräknare stegen ni tar?

I min är en kula som åker runt, men den är lite väl generös med stegen ibland...

jag har en Stegräknare Omron Walking Style II, den är toppen den kan jag verkligen reka, den är dyr men är värd sina pengar, har innan haft billiga från olika ställen men ingen jag har varit nöjd med.

Stegräknare Omron Walking Style II kan man ha i byxa

Hej

Har en omron stegmätare som jag köpte vid nyår är nöjd med den. Det bästa är att den registera både när man går i promenadtakt och när man går snabbt eller jogga.