Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumStegräknareStegräknare, vilken modell?!
You need to log in to create posts and topics.

Jag åker på semester en vecka nu på Teneriffa. Vad jag menade med att notera träning var: Om jag har stegräknaren på hela dagen, kan jag då notera det som träning, som apparaten anser vara aerobisk träning? Dvs då slipper jag själv hålla reda på vad som ä

förstår vad du menar... men om du har semester tycker ja du ska lägga den hemma och njuta av vädret o god mat! 😀

Men......
Det brukar innebära mycket promenader o vara på semester, vill nog räkna in det också. Och samma fråga gäller ju även när man är hemma egentligen!
Fast jag ska ha semester också!! Lovar!

hehe ok, men ha den bara på dig o se så du kommer upp i 10 000 steg, för det blir ju ingen träning som på hemmaplan. menar om du kommer upp till 10 000 steg varje dag på en solsemester så är ju det toppen för det är nog inte många som gör de 🙂

Jag lyckades!

lyckades med??? nu blev ja nyfiken!!!

Grattis Anders jag förstod var du menade 10 000 steg om dagen, hoppas du hade en trevlig o avkopplande resa.
Ska säga till Åse när hon kommer hem vad du menade (är ju min dotter).

Jo tack det var trevligt och avkopplande o få lite sol o bad så här på vårkanten. Och som sagt var, det jag lyckades med - förutom att överleva - var ju målet med 10.000 steg om dagen!
Synd att den inte fungerar när man simmar.........
Lite trist att behö

Nu har jag också beställt en Omron walkingstyle II eftersom min Silva nygligen gick sönder. Ni alla verkar så nöjda med era Omron så jag tänkte att "den får det bli" 🙂

ja du kommer att bli såååå nöjd över den!!! grattis till köpet!!