Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 18:12Nu har jag också beställt en Omron - den är på väg med posten.....
Nyfiken!
Den jag har nu har den egenheten att den nollställer sig när den inte ska, inte såå kul!
Nu har jag också beställt en Omron - den är på väg med posten.....
Nyfiken!
Den jag har nu har den egenheten att den nollställer sig när den inte ska, inte såå kul!
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 18:18nej usch vad trist att den gör de! ja lovar att du inte nu när du får din nya, att du inte kommer att bli missnöjd! denna nollställer sig endast själv vid midnatt!
nej usch vad trist att den gör de! ja lovar att du inte nu när du får din nya, att du inte kommer att bli missnöjd! denna nollställer sig endast själv vid midnatt!
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 18:32Grattis Anders till ditt val, du har köpt den bästa// Ingmarie
Grattis Anders till ditt val, du har köpt den bästa// Ingmarie
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 09:35Va trevligt, ska bli spännande o testa den. Får den i dag!
Hoppas den räknar många steg!
Va trevligt, ska bli spännande o testa den. Får den i dag!
Hoppas den räknar många steg!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 18:40Oj tror du den räknar mera än du går, nej du men den stämmer rätt bra om du får in din rätta steglängd. Det bästa är att gå en sträcka och sen se på stegräknaren om det stämmer ca i alla fall
Oj tror du den räknar mera än du går, nej du men den stämmer rätt bra om du får in din rätta steglängd. Det bästa är att gå en sträcka och sen se på stegräknaren om det stämmer ca i alla fall
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 20:48Jag har möjlighet att ställa in den, har en mobiltfn som mäter sträckan noga med hjälp av satteliter, så sträckan får jag!
Har fått den nu, ska testa i morgon bitti!
Synd bara att den inte räknade extra steg...ler
Jag har möjlighet att ställa in den, har en mobiltfn som mäter sträckan noga med hjälp av satteliter, så sträckan får jag!
Har fått den nu, ska testa i morgon bitti!
Synd bara att den inte räknade extra steg...ler
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 08:51Nu har jag testat min nya stegräknare, den verkar vara toppen.
Men det är ju lite dystert o se att man under morgonpromenaden gör av med 9 gram fett!!!!!! Man skulle alltså behöva gå hela dagen om det ska göra nån nytta!
En fråga till er som har Omrods st
Nu har jag testat min nya stegräknare, den verkar vara toppen.
Men det är ju lite dystert o se att man under morgonpromenaden gör av med 9 gram fett!!!!!! Man skulle alltså behöva gå hela dagen om det ska göra nån nytta!
En fråga till er som har Omrods st
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 08:53En liten fråga till även om den kanske inte hör hit.....
Var går gränsen mellan promenad o rask promenad?
En liten fråga till även om den kanske inte hör hit.....
Var går gränsen mellan promenad o rask promenad?
Quote from John Lagerskog on 4 April 2008, 14:11Jag har en omrons jag anger båda.
Din andra fråga jag tycker att gå fort är när jag har svårt att prata under promenaden blir lite andfådd iallafall bitvis efter några km.
Jag har en omrons jag anger båda.
Din andra fråga jag tycker att gå fort är när jag har svårt att prata under promenaden blir lite andfådd iallafall bitvis efter några km.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 16:13hej anders, roligt att du är nöjd över din nya stegräknare.
när jag går en promenad så blir ja inte svettig ett dugg. men när ja går en rask blir jag genomsvett! sen om ja går 1km under 10 min ser ja det som en rask promenad. om 1 km tar längre än 10 min
hej anders, roligt att du är nöjd över din nya stegräknare.
när jag går en promenad så blir ja inte svettig ett dugg. men när ja går en rask blir jag genomsvett! sen om ja går 1km under 10 min ser ja det som en rask promenad. om 1 km tar längre än 10 min