Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 09:35Ja jag är lurisk över min, funkar jättebra o inte så dyr heller
Ja jag är lurisk över min, funkar jättebra o inte så dyr heller
Quote from Helena Kardell on 22 April 2008, 19:55Nu har min röda skönhet kommit. Ska prova den imorrn på jobbet så får vi se 🙂
Nu har min röda skönhet kommit. Ska prova den imorrn på jobbet så får vi se 🙂
Quote from Helena Kardell on 25 April 2008, 23:20Den funkar helt otroligt bra. Jag är jättenöjd (H:)
Hur lägger ni in era steg här på funbeat. Jag har använt mig av den där "stegräknarbonus" men vet inte riktigt om jag gillar att ha det så.Ge mig lite tips på hur ni gjort 🙂
Den funkar helt otroligt bra. Jag är jättenöjd (H:)
Hur lägger ni in era steg här på funbeat. Jag har använt mig av den där "stegräknarbonus" men vet inte riktigt om jag gillar att ha det så.
Ge mig lite tips på hur ni gjort 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 08:24Jag lägger in mina steg efter varje runda under reps, sen lägger jag in det totala morgonen efter på gårdagens datum, kolla gärna min kalender// Ingmarie
Jag lägger in mina steg efter varje runda under reps, sen lägger jag in det totala morgonen efter på gårdagens datum, kolla gärna min kalender// Ingmarie
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:23HEJ!
Jag undrar hur den där omram stegräknare funkar rent tekniskt? Är alla nöjda med den.? Finns det inget minus? Är jävligt sugen på köpa en sånn!!!
HEJ!
Jag undrar hur den där omram stegräknare funkar rent tekniskt? Är alla nöjda med den.? Finns det inget minus? Är jävligt sugen på köpa en sånn!!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:41jag har bara posivit att säga om den, har testat så många som ja slängt efter en dag, nu klarar ja mig inte utan denna!!! om ja glömmer den känner ja mig mkt naken!! och den fungerar jättebra med allt!!!!
jag har bara posivit att säga om den, har testat så många som ja slängt efter en dag, nu klarar ja mig inte utan denna!!! om ja glömmer den känner ja mig mkt naken!! och den fungerar jättebra med allt!!!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:46Ja jag håller med Åse, den är toppen sitter på från det jag vaknar tills jag lägger mig.
Ja jag håller med Åse, den är toppen sitter på från det jag vaknar tills jag lägger mig.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 14:08Vart beställde ni era Omron walkingstyle II? Jag hade tänkt att köpa en till frun som vill ha en ny bra stegräknare som man inte måste ha på byxlinningen.
Vart beställde ni era Omron walkingstyle II? Jag hade tänkt att köpa en till frun som vill ha en ny bra stegräknare som man inte måste ha på byxlinningen.
Quote from John Lagerskog on 29 April 2008, 16:36Jag har köpt min i en Lifehälsobutik. Din fru blir säkert glad.
Jag har köpt min i en Lifehälsobutik. Din fru blir säkert glad.
Quote from Helena Kardell on 29 April 2008, 20:38Jag köpte min på stegraknare.se. Den kom väldigt fort, vet inte om priset är billigast men jag är nöjd ändå.
Jag köpte min på stegraknare.se. Den kom väldigt fort, vet inte om priset är billigast men jag är nöjd ändå.