Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonSthlm marathon och järnmannen?
You need to log in to create posts and topics.

Om du verkligen känner att du MÅSTE springa en mara så kanske du ska överväga att ta en som ligger tidigare på våren. Kör du en mara i Mars/April har du gott om tid kvar till Kalmar. Danskarna är lite bättre med lopp på försässongen och det finns mindre m

Jag tänker inte springa sthlm... även om jag väldigt gärna skulle vilja.. men skaderisken är för stor. Vi syns på stranden i kalmar istället..

jag vet inte vad jag ska säga....vad ska vi triathleter med ett långlopp löpning asfalt till egentligen? det kan ju vara långtråkigt, jättejobbigt, varmt och alldeles alldeles underbart...skämt...all löpning ger erfarenhet och för mig är det värt mycket..

Nu har jag bestämt mig....hoppar över sthlm marathon och fokuserar enbart på kalmar. Känns inte värt att riskera något bara för att försöka sätta en bra tid på maran. Skulle bli argare än matadoren i Tjuren Ferdinand om jag springer maran och sedan visar

Rätt tänkt.

Men kolla för all del en mara tidigt på våren, ger bra motivation under vintern och finns inget som är så kul som att resa iväg för en mara i en storstad eller liknande.

Jag körde Kalmar nu i somras och sköt på "årets" mara till nu, den 14e