Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStockholm - Göteborg: funderingar …
You need to log in to create posts and topics.

Och jag;)

Vänligen

P.

Framförallt vid den här tiden på året.

Jag fick lära mig vad "kuling varning" betyder för en cyklist för några dagar sedan och vi har det nu också ... kommer rätt in från havet. Det där gör milen lite trista.

Har tyvärr redan bokat flyg, men hade nog inte ändra mig ändå. Kanske dumt, men jag har planerat så noga nu så jag vill tuta och köra. Sen är det inte omöjligt att jag kommer ångra mitt beslut under vägen, men det blir en utmaning i sig. Kommer ta hyfsad

Brudaremossens radiomast är nog det första landmärket...

Ska hålla utkik! 🙂

Det går aldeles utmärkt att bara ha packning fram, min kille sa att om han skulle cykla med bara två väskor så skulle han föredra att ha dem fram - förutsatt att du har en low-rider och inte en vanlig pakethållare. Med en lowrider kommer tyngden lägre vil

Brudaremossemasten är helt klart det första landmärket, den syns redan från någonstans mellan Alingsås och Floda, alltså 3-4 mil utanför stadskärnan 🙂

Tack för svaren! 🙂

Det blir packning bak i vart fall. Har införskaffat pakethållare avsedd för cyklar med skivbromsar. I samma veva har jag köpt däck som passar bättre för ändamålet.

Slog mig även att jag bör följa Sverigeleden bitvis. Så två böcker m

När var det du skulle ge dig iväg? Kommer man kunna följa din framfart någon stans?

Lycka till!

På lördag sticker jag. Tänkte lägga upp lite på en blogg jag fixat. Länkar till den i veckan. Nu ser den inte så bra ut. 😉

Tänkte även testa iPhone-appen Run Keeper. Så långt batteriet räcker i vart fall. Då får jag lite statistik på turen som läggs upp