Quote from Guest on 10 January 2013, 19:38Ingen tävling alltså men heller inget vanligt motionslopp. Inga flaggvakter i
korsningarna; inga arrangörsbilar med reservdelar; endast tre arrangörsdepåer på hela sträckan.
Du måste vara fysiskt och mentalt i form för att ge dig på att cykla de 5
Ingen tävling alltså men heller inget vanligt motionslopp. Inga flaggvakter i
korsningarna; inga arrangörsbilar med reservdelar; endast tre arrangörsdepåer på hela sträckan.
Du måste vara fysiskt och mentalt i form för att ge dig på att cykla de 5
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 19:4856 mil på 30 timmar? Är inte det snävare gräns än vad som krävs i ett randonnélopp? Finns det något särskilt skäl till att man valt just den gränsen?
56 mil på 30 timmar? Är inte det snävare gräns än vad som krävs i ett randonnélopp? Finns det något särskilt skäl till att man valt just den gränsen?
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 08:55Brukar vara under 20 km/h i snitt. På randonneurlopp går det långsammare för man ska stanna och stämpla, äta mm. Man förväntas inte delta för att köra fort utan för att njuta... Fast det är det ju inte alla som gör. (H)
Brukar vara under 20 km/h i snitt. På randonneurlopp går det långsammare för man ska stanna och stämpla, äta mm. Man förväntas inte delta för att köra fort utan för att njuta... Fast det är det ju inte alla som gör. (H)
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 11:17Formulerade mig kanske lite oklart.
Jag tyckte det verkade snabbt med 18 km/h inklusive vila, hade för mig att internationella reglerna sa minst 15 km i timmen vid så här långa distanser och undrade varför man valt att inte tillåta längre tid än 30 timma
Formulerade mig kanske lite oklart.
Jag tyckte det verkade snabbt med 18 km/h inklusive vila, hade för mig att internationella reglerna sa minst 15 km i timmen vid så här långa distanser och undrade varför man valt att inte tillåta längre tid än 30 timma
Quote from Sandra Näslund on 12 January 2013, 14:50Äntligen - sommarens lopp. 🙂
Äntligen - sommarens lopp. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 20:49Petter: Aha, då förstår jag hur du tänkte. Och det har jag inget svar på.
Petter: Aha, då förstår jag hur du tänkte. Och det har jag inget svar på.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 20:54Låter intressant, gäller bara att ordna hämtning i Gbg. Får väl muta med ett restaurangbesök.
Låter intressant, gäller bara att ordna hämtning i Gbg. Får väl muta med ett restaurangbesök.
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 07:30Jag är med, det här cykel loppet vill jag vara med i!
Jag är med, det här cykel loppet vill jag vara med i!
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 23:13Petter:
Stockholm-Göteborg är uppbyggt som ett randonnélopp sett till reglerna, förfaringssättet med stämpel och "andan". Snittider enligt originalbreveter har jag inte haft som ambition att följa. Detta arrangemang är inte en brevet och jag passar då p
Petter:
Stockholm-Göteborg är uppbyggt som ett randonnélopp sett till reglerna, förfaringssättet med stämpel och "andan". Snittider enligt originalbreveter har jag inte haft som ambition att följa. Detta arrangemang är inte en brevet och jag passar då p
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 05:02Tack för svaret Peter. Jag får helt enkelt träna lite till och vänja mig vid att kunna cykla långt två dagar i sträck innan jag ger mig på det här 🙂
Tack för svaret Peter. Jag får helt enkelt träna lite till och vänja mig vid att kunna cykla långt två dagar i sträck innan jag ger mig på det här 🙂