Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStockholm-Göteborg - ett randon …
You need to log in to create posts and topics.

Sista anmälningsdagen om man vill ha den låga avgiften.

Vad är avgiften? Denna sida är helt blank: http://www.stockholmgoteborg.se/information/deltagaravgiften-14467711

EDIT: Hittade informationen på anmälningssidan (1000 kr fram till och med idag, 1600 kr efter det)

Anmäld och betald.

Anmäld

Hej!
Skall första gången kör ett sådan här långt Brevetlopp och önskar tips från er erfarna.
1. Hur mycket och vilka kläder tar ni med er?
2. Vad tar ni med er i födoväg och vad köper ni vid stämplingarna?
3. Vad tar ni med er för verktyg?
4. Tar ni

Många frågor som det förmodligen finns många svar på. Jag är långtifrån den mest erfarne långcyklaren, men några mil har jag väl fått i kroppen. Kommer tyvärr inte att köra den här vändan eftersom annat ligger i planeringen veckan efter. Men några svar ka

klädsel är jättesvårt tycker jag. Min lösning har varit att logga väder och klädsel och hur det kändes på varje pass de två senaste åren. Nu tycker jag att jag börjar få någorlunda koll och har en data bas att utgå ifrån.

Utöver utrustning som nämnts tid

Tack för tipsen.
Räddningsfilt kändes konstigt, sedan tänkte jag tillbaka på SR och VR förra året, kan absolut vara bra att ha med sig.

Så här dagen efter VR så längtar men sådär lite lagom att cykla mellan Stockholm och Göteborg

...så här dagen efter VR längtar jag mer än någonsin efter att cykla tvärs över Sverige. 🙂