Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 21:50Petter, ska du köra något Brevet-lopp här i Skåne under våren? Vi kanske skulle slå följe en gång och träffas IRL? Jag tänkte försöka köra de tidiga 20- och 30-milarna.
Petter, ska du köra något Brevet-lopp här i Skåne under våren? Vi kanske skulle slå följe en gång och träffas IRL? Jag tänkte försöka köra de tidiga 20- och 30-milarna.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 01:05Låter som en bra idé 🙂 Jag siktar på 20-milaren 22/3. Hade tänkt ta 30 och 40-milaren också, men har inte bestämt vilka datum än.
Låter som en bra idé 🙂 Jag siktar på 20-milaren 22/3. Hade tänkt ta 30 och 40-milaren också, men har inte bestämt vilka datum än.
Quote from Funbeat user on 6 February 2013, 08:06Jag har anmält mig.
Tar gärna emot tips, har Vättern som längsta sträcka innan.
Blir spännande.
Jag har anmält mig.
Tar gärna emot tips, har Vättern som längsta sträcka innan.
Blir spännande.
Quote from Sandra Näslund on 6 February 2013, 22:00Grunda med att köra en minst en omgång 20-30-40-milare innan.
http://www.randonneurs.se/
Grunda med att köra en minst en omgång 20-30-40-milare innan.
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 15:47Tack!
En av varje distans?
Tack!
En av varje distans?
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 11:20Jag cyklade stockholm-Göteborg- Göteborg-Stockholm i sommras. det var ingen tävling jag gjorde det för dom finns där, he he
Resan ner ifrån Tunglesta till kungsbacka tog 33 timmar. och skall man ha gps se till att den klarar såpass länge utan att behöva
Jag cyklade stockholm-Göteborg- Göteborg-Stockholm i sommras. det var ingen tävling jag gjorde det för dom finns där, he he
Resan ner ifrån Tunglesta till kungsbacka tog 33 timmar. och skall man ha gps se till att den klarar såpass länge utan att behöva
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2013, 13:02Stefan, då hittar ju du: http://ultratri.se
Stefan, då hittar ju du: http://ultratri.se
Quote from Sandra Näslund on 11 February 2013, 21:40>AA
Kör minst en distans av varje så att kroppen vänjer sig vid att cykla långt.
Och tycker du att det är kul och hittar bra sällskap - kör fler...Om kroppen är van och du hittat en bra sittställning kan du till och med slippa domningar, gamnacke och i
>AA
Kör minst en distans av varje så att kroppen vänjer sig vid att cykla långt.
Och tycker du att det är kul och hittar bra sällskap - kör fler...
Om kroppen är van och du hittat en bra sittställning kan du till och med slippa domningar, gamnacke och i
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 10:47Christer jag har sneglat på det, verkar ju hur kul som helst men tyvärr är mina fötter inte så pigga på det, har plantar facitis och en klämd nerv :"( men jag har tänkt att heja på, då tävlingen går förbi mina trakter.
Christer jag har sneglat på det, verkar ju hur kul som helst men tyvärr är mina fötter inte så pigga på det, har plantar facitis och en klämd nerv :"( men jag har tänkt att heja på, då tävlingen går förbi mina trakter.
Quote from Elias Engqvist on 15 February 2013, 11:14Ajdå, du får träna upp fötterna och komma igen nästa år. Jag kommer att vara med som funktionär (fotograf) - det ska bli kul det också!
Ajdå, du får träna upp fötterna och komma igen nästa år. Jag kommer att vara med som funktionär (fotograf) - det ska bli kul det också!