Quote from Guest on 1 December 2008, 20:40Är det någon här som har erfarenhet av denna? Jag är ganska ny på löpningsfronten och har bara en tjejmil på dryga timmen i bagaget. Nu funderar jag på att söka nya mål. Stockholm marathon får nog vänta ett tag till ,men kanske ska man satsa på halvmaran
Är det någon här som har erfarenhet av denna? Jag är ganska ny på löpningsfronten och har bara en tjejmil på dryga timmen i bagaget. Nu funderar jag på att söka nya mål. Stockholm marathon får nog vänta ett tag till ,men kanske ska man satsa på halvmaran
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 20:50Du har ju redan börjat med marathonschemat? (t+)
Men det finns också ett 20-veckors halvmaraschema om det skulle passa bättre.Jag anser att om du är ung, inte allt för överviktig och redan tränar en del så finns det absolut inget hinder alls att springa
Du har ju redan börjat med marathonschemat? (t+)
Men det finns också ett 20-veckors halvmaraschema om det skulle passa bättre.
Jag anser att om du är ung, inte allt för överviktig och redan tränar en del så finns det absolut inget hinder alls att springa
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 20:56ja, jag tänkte prova på marathon-schemat, men kommer nog inte hålla hela vägen, =) mest för att få motivation och att komma ut och springa, där i april kanske jag får titta på halvmara-schemat istället.
ja, jag tänkte prova på marathon-schemat, men kommer nog inte hålla hela vägen, =) mest för att få motivation och att komma ut och springa, där i april kanske jag får titta på halvmara-schemat istället.
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 21:19Du kan avvakta länge med din anmälan. Jag har för mig att man även kunde efteranmäla sig förra året. Hur som helst så lär du säkert få plats om du anmäler dig i slutet av juli/början av augusti.
Du kan avvakta länge med din anmälan. Jag har för mig att man även kunde efteranmäla sig förra året. Hur som helst så lär du säkert få plats om du anmäler dig i slutet av juli/början av augusti.
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 22:02Vi anmälde ett gäng på jobbet i mitten på augusti 2008. Gick så bra så.
Vi anmälde ett gäng på jobbet i mitten på augusti 2008. Gick så bra så.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 06:57Jag ska också springa stockholm halvmarathon. Ska vi följas åt?
Jag ska också springa stockholm halvmarathon. Ska vi följas åt?
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 13:47Jag var inne och tittade en sväng på halvmaran i år. Och ja, det var OK att efteranmäla sig på plats.
Jag var inne och tittade en sväng på halvmaran i år. Och ja, det var OK att efteranmäla sig på plats.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 17:39Belinda, Det låter som en bra idé, och då kan vi pusha varandra med träningen fram till dess. har du satt någon önskad måltid?
Vad bra att man kan anmäla sig lite senare. Jag vill gärna träna upp mig lite innan jag dyker ner i det djupa vattnet så att s
Belinda, Det låter som en bra idé, och då kan vi pusha varandra med träningen fram till dess. har du satt någon önskad måltid?
Vad bra att man kan anmäla sig lite senare. Jag vill gärna träna upp mig lite innan jag dyker ner i det djupa vattnet så att s
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 18:13Jeep, en måltid har jag på runt 2 timmar. Tänker träna efter programmet på marathon.se, 1.45 programmet . Siktar mot stjärnorna så kanske jag hamnar bland trädtopparna :o)
Nu har jag inte sprungit på någon vecka pga förkylning men annars så försöker jag
Jeep, en måltid har jag på runt 2 timmar. Tänker träna efter programmet på marathon.se, 1.45 programmet . Siktar mot stjärnorna så kanske jag hamnar bland trädtopparna :o)
Nu har jag inte sprungit på någon vecka pga förkylning men annars så försöker jag
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 18:48Jag ska också försöka sikta på ca 2 timmar, dryga två kommer det iaf att bli.
på tjejmilen fick jag 1.04 men har som snabbast sprungit 10 km på 58 min (nybörjarmisstag att placera sig i den grupp som man ärligt faktiskt tror man ska komma in i mål på, k
Jag ska också försöka sikta på ca 2 timmar, dryga två kommer det iaf att bli.
på tjejmilen fick jag 1.04 men har som snabbast sprungit 10 km på 58 min (nybörjarmisstag att placera sig i den grupp som man ärligt faktiskt tror man ska komma in i mål på, k