Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 18:54>Jag ska också försöka sikta på ca 2 timmar, dryga två kommer det iaf att bli.
Aja baja! "men en bit under 2 kommer det säkert att bli" ska du tänka.>där jag följer 4 timmarsgruppen, men jag kommer nog gå ner till 4.5 när det blir för tungt
Man fan då!
>Jag ska också försöka sikta på ca 2 timmar, dryga två kommer det iaf att bli.
Aja baja! "men en bit under 2 kommer det säkert att bli" ska du tänka.
>där jag följer 4 timmarsgruppen, men jag kommer nog gå ner till 4.5 när det blir för tungt
Man fan då!
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 19:00tyvärr är jag ju mer av en realist än en optimist 🙂
tyvärr är jag ju mer av en realist än en optimist 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 19:17Bra att du har en måltid, gör det så mycket lättare att fokusera. Gillar också att gå på bodypump och core. Vet dock inte hur mycket sånt man kommer orka sen när programmet drar igång.
Bra att du har en måltid, gör det så mycket lättare att fokusera. Gillar också att gå på bodypump och core. Vet dock inte hur mycket sånt man kommer orka sen när programmet drar igång.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:04ett tips, belinda.
du orkar springa bättre och längre om du tränar annat än löpning.
det stärker bålen, som är viktig i sammanhanget.jag går på yoga och styrketräning som synes;)
edit:
som komplement till din löpträning naturligtvis.
som jag gör.
komp
ett tips, belinda.
du orkar springa bättre och längre om du tränar annat än löpning.
det stärker bålen, som är viktig i sammanhanget.
jag går på yoga och styrketräning som synes;)
edit:
som komplement till din löpträning naturligtvis.
som jag gör.
komp
Quote from Urban Nilsson on 2 December 2008, 21:08Pia: någon slags löpning bör man väl ändå ägna sig åt om man ska springa ett lopp?
Pia: någon slags löpning bör man väl ändå ägna sig åt om man ska springa ett lopp?
Quote from Urban Nilsson on 2 December 2008, 22:08😀 Jag skojade bara lite. Glömde gubben som flirtar.
😀 Jag skojade bara lite. Glömde gubben som flirtar.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 22:12du får gärna minnas den nästa gång, gillar att bli flirtad med, skratt
du får gärna minnas den nästa gång, gillar att bli flirtad med, skratt
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 07:12Jo, jag har förstått att det är viktigt Pia. Men jag vet inte hur jag ska hinna. Har en liten som på snart 7 mån och en sambo som gärna vill hålla på med sin hobby ocg det är inte lämpligt att ta med sonen på det. Som det ser ut nu så har vi en varsin akt
Jo, jag har förstått att det är viktigt Pia. Men jag vet inte hur jag ska hinna. Har en liten som på snart 7 mån och en sambo som gärna vill hålla på med sin hobby ocg det är inte lämpligt att ta med sonen på det. Som det ser ut nu så har vi en varsin akt
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 16:47Man kan vända på det: Löpträning tillsammans med varmt klädd bebis i en barnvagn (eller löpvagn om du föredrar det). Då kan du göra saker utan bebisen när din sambo har hand om den. Var beredd på att löpningen blir kombinerad magträning, det är ganska tun
Man kan vända på det: Löpträning tillsammans med varmt klädd bebis i en barnvagn (eller löpvagn om du föredrar det). Då kan du göra saker utan bebisen när din sambo har hand om den. Var beredd på att löpningen blir kombinerad magträning, det är ganska tun
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 17:02jag sprang 5 km idag med barnvagn och det funkar utmärkt. sedan kanske man inte vill genomföra långpass så, men ett kortare 5km pass fungerar bra.
jag sprang 5 km idag med barnvagn och det funkar utmärkt. sedan kanske man inte vill genomföra långpass så, men ett kortare 5km pass fungerar bra.