Quote from Guest on 3 February 2012, 18:20Hej alla veteraner, nybörjare och övriga.
Jag är hyfsad nybörjare på löpning, jag har sprungit i många år men alltid för nöjet och hållt mig till milen i lagom skönt tempo. Nu har jag satt lite andra mål. Min tanke är att klara av marathon 2013. Mitt må
Hej alla veteraner, nybörjare och övriga.
Jag är hyfsad nybörjare på löpning, jag har sprungit i många år men alltid för nöjet och hållt mig till milen i lagom skönt tempo. Nu har jag satt lite andra mål. Min tanke är att klara av marathon 2013. Mitt må
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 18:30Från 93 kg till 67...?????...Helt djävla otroligt å med den inre styrkan så behöver du inte oroa dig ett endaste dugg inför loppet 2013...tror att du hade promenerat runt i morgon på sju timmar. Grattis till din bravad förresten å även grattis till att du
Från 93 kg till 67...?????...Helt djävla otroligt å med den inre styrkan så behöver du inte oroa dig ett endaste dugg inför loppet 2013...tror att du hade promenerat runt i morgon på sju timmar. Grattis till din bravad förresten å även grattis till att du
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 20:27Haha.. Tack? =)
Ja, jag sprang en mil på 1.10 när jag vägde 85 kg (2008) så jag bör väl klara av lite mer än så nu när jag är några kilo lättare. Det är jobbigt att springa med fullpackad "rygga".
Jag har alltid älskat löpning men det har hållt sig på h
Haha.. Tack? =)
Ja, jag sprang en mil på 1.10 när jag vägde 85 kg (2008) så jag bör väl klara av lite mer än så nu när jag är några kilo lättare. Det är jobbigt att springa med fullpackad "rygga".
Jag har alltid älskat löpning men det har hållt sig på h
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 21:01Du kommer nog klara det galant 🙂
Kjell springer som han sa som farthållare, har en flagga på ryggen och ska hålla ett jämnt och fint tempo för att hjälpa löpare som vill springa på en viss tid (jag kommer ev att göra det samma men lite snabbare)Om du
Du kommer nog klara det galant 🙂