Quote from Guest on 3 February 2012, 18:20Hej alla veteraner, nybörjare och övriga.
Jag är hyfsad nybörjare på löpning, jag har sprungit i många år men alltid för nöjet och hållt mig till milen i lagom skönt tempo. Nu har jag satt lite andra mål. Min tanke är att klara av marathon 2013. Mitt må
Hej alla veteraner, nybörjare och övriga.
Jag är hyfsad nybörjare på löpning, jag har sprungit i många år men alltid för nöjet och hållt mig till milen i lagom skönt tempo. Nu har jag satt lite andra mål. Min tanke är att klara av marathon 2013. Mitt må
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 18:30Från 93 kg till 67...?????...Helt djävla otroligt å med den inre styrkan så behöver du inte oroa dig ett endaste dugg inför loppet 2013...tror att du hade promenerat runt i morgon på sju timmar. Grattis till din bravad förresten å även grattis till att du
Från 93 kg till 67...?????...Helt djävla otroligt å med den inre styrkan så behöver du inte oroa dig ett endaste dugg inför loppet 2013...tror att du hade promenerat runt i morgon på sju timmar. Grattis till din bravad förresten å även grattis till att du
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 20:27Haha.. Tack? =)
Ja, jag sprang en mil på 1.10 när jag vägde 85 kg (2008) så jag bör väl klara av lite mer än så nu när jag är några kilo lättare. Det är jobbigt att springa med fullpackad "rygga".
Jag har alltid älskat löpning men det har hållt sig på h
Haha.. Tack? =)
Ja, jag sprang en mil på 1.10 när jag vägde 85 kg (2008) så jag bör väl klara av lite mer än så nu när jag är några kilo lättare. Det är jobbigt att springa med fullpackad "rygga".
Jag har alltid älskat löpning men det har hållt sig på h
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 21:01Du kommer nog klara det galant 🙂
Kjell springer som han sa som farthållare, har en flagga på ryggen och ska hålla ett jämnt och fint tempo för att hjälpa löpare som vill springa på en viss tid (jag kommer ev att göra det samma men lite snabbare)Om du
Du kommer nog klara det galant 🙂
Kjell springer som han sa som farthållare, har en flagga på ryggen och ska hålla ett jämnt och fint tempo för att hjälpa löpare som vill springa på en viss tid (jag kommer ev att göra det samma men lite snabbare)
Om du
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 21:10Jag ska göra mitt första mara i sommar men jag har funderat på om du är van vid att tävla. Det kan vara bra att vara med på några tävlingar för att se hur det går till, hur du ska förbereda dig så inte tävlingsnerverna spelar dig ett spratt.
Jag blev st
Jag ska göra mitt första mara i sommar men jag har funderat på om du är van vid att tävla. Det kan vara bra att vara med på några tävlingar för att se hur det går till, hur du ska förbereda dig så inte tävlingsnerverna spelar dig ett spratt.
Jag blev st
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 22:39Kjell är min idol! =) Ja, förvisso är alla som sprungit Maran mina idoler... Jag har i alla år i Sthlm varit in och kollat Maran och hejjat o hurrat.
Jag är ju usel på styrketräning men insett att det är ett ont måste, så just nu tränar jag ben, kör pla
Kjell är min idol! =) Ja, förvisso är alla som sprungit Maran mina idoler... Jag har i alla år i Sthlm varit in och kollat Maran och hejjat o hurrat.
Jag är ju usel på styrketräning men insett att det är ett ont måste, så just nu tränar jag ben, kör pla
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 22:48Jag tränar tyvärr på ett annat gym 🙁
Jag håller själv på att få fram ett träningsprogram för att stärka upp "styrkan i knät" men det är ofta väldigt beroende på vad man har för problem... I mitt fall är det till 90% för korta lårmuskler som är problemet
Jag tränar tyvärr på ett annat gym 🙁
Jag håller själv på att få fram ett träningsprogram för att stärka upp "styrkan i knät" men det är ofta väldigt beroende på vad man har för problem... I mitt fall är det till 90% för korta lårmuskler som är problemet
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 22:59Japp, vi är nästan grannar såg jag. Jag bor 2 min från Sätraslingan lilla gymmet vid Bredängscamping. Så jag tar gärna en vända när snön o snubbelrisk är borta. Vill sluka kunskap!
Balansplattan står jag på varje gång jag är på gymmet, dvs 3-5 ggr i vec
Japp, vi är nästan grannar såg jag. Jag bor 2 min från Sätraslingan lilla gymmet vid Bredängscamping. Så jag tar gärna en vända när snön o snubbelrisk är borta. Vill sluka kunskap!
Balansplattan står jag på varje gång jag är på gymmet, dvs 3-5 ggr i vec
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 18:58Hej!
Siktar också på att debutera 2013 men är nog mer otränad än du på löpningen. Har alltid varit periodare när det gäller träning och nu är det fyra år sedan jag löptränade på allvar. Just nu har jag fokuserat på att få in rutinen och har därför gått me
Hej!
Siktar också på att debutera 2013 men är nog mer otränad än du på löpningen. Har alltid varit periodare när det gäller träning och nu är det fyra år sedan jag löptränade på allvar. Just nu har jag fokuserat på att få in rutinen och har därför gått me
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 23:24Jag kör tillsammans med en funbeat vän på "1 mil" programmet. Sen kommer jag ha flera delmål fram tills nästa års Marathon. Hur pass springer du nu Maria? Jag tror du o jag ligger på samma nivå. Jag tar det väldigt väldigt försiktigt just nu, är så oroli
Jag kör tillsammans med en funbeat vän på "1 mil" programmet. Sen kommer jag ha flera delmål fram tills nästa års Marathon. Hur pass springer du nu Maria? Jag tror du o jag ligger på samma nivå. Jag tar det väldigt väldigt försiktigt just nu, är så oroli