Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 00:45Har också haft lite spökande i knäna så jag försöker ta det lugnt nu i början. Började 1 dec att springa minst 1 km per dag och höll mig nära det rätt länge (bortsett från 1-2 pass på friskis per vecka plus slalom 1 gång per vecka). Just nu har jag satt u
Har också haft lite spökande i knäna så jag försöker ta det lugnt nu i början. Började 1 dec att springa minst 1 km per dag och höll mig nära det rätt länge (bortsett från 1-2 pass på friskis per vecka plus slalom 1 gång per vecka). Just nu har jag satt u
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 14:45Har tänkt mycket på det här de senaste dagarna och blev lite extra inspirerad av att hitta någon med samma planer. Det senaste halvåret har jag haft lösa funderingar på att springa SM 2013 men inte riktigt vågat bestämma mig. Den senaste tiden har det gåt
Har tänkt mycket på det här de senaste dagarna och blev lite extra inspirerad av att hitta någon med samma planer. Det senaste halvåret har jag haft lösa funderingar på att springa SM 2013 men inte riktigt vågat bestämma mig. Den senaste tiden har det gåt
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 15:30Oj, shit vad kul! Då ses vi vid Kjelles rygg hoppas jag. =)
Halvmaran väntar jag med, känns så nära med September, men det kanske det inte är?
Oj, shit vad kul! Då ses vi vid Kjelles rygg hoppas jag. =)
Halvmaran väntar jag med, känns så nära med September, men det kanske det inte är?
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:16Jag tänkte också så först, men det är ju 7 månader dit. Efter det är det 9 månader till Sthlm Marathon. Så om jag inte klarar en halvmara där i september kommer det bli tungt att klara maran i juni. Jag kollade lite på 20-veckors halvmaraprogrammet på mar
Jag tänkte också så först, men det är ju 7 månader dit. Efter det är det 9 månader till Sthlm Marathon. Så om jag inte klarar en halvmara där i september kommer det bli tungt att klara maran i juni. Jag kollade lite på 20-veckors halvmaraprogrammet på mar
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 21:44hmmm.. 20 veckorsprogrammet. Jaha, det är kanske det man ska haka på när man gjort klart milprogrammet.
=)
hmmm.. 20 veckorsprogrammet. Jaha, det är kanske det man ska haka på när man gjort klart milprogrammet.
=)
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:03Maria, hur långt har du kommit på programmet?
Knäna verkar hålla så nu vill jag ha lite utmaning. 🙂
Maria, hur långt har du kommit på programmet?
Knäna verkar hålla så nu vill jag ha lite utmaning. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:28Programmet är upplagt utifrån Sthlm halvmaraton (15/9) så det börjar inte förrän 20 veckor innan loppet, dvs 1 maj. Just nu springer jag helt ostrukturerat. Minst 1 km per dag och denna vecka totalt 12,1 km. Sedan tänkte jag öka veckomängden 10% per vecka
Programmet är upplagt utifrån Sthlm halvmaraton (15/9) så det börjar inte förrän 20 veckor innan loppet, dvs 1 maj. Just nu springer jag helt ostrukturerat. Minst 1 km per dag och denna vecka totalt 12,1 km. Sedan tänkte jag öka veckomängden 10% per vecka
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 22:46Det går bra, ligger i bra fas, lite över. Så det känns bra. Hmm... 1 maj, det vore en idé att haka på då. 🙂
Det går bra, ligger i bra fas, lite över. Så det känns bra. Hmm... 1 maj, det vore en idé att haka på då. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 23:17Några favoriter när det gäller inspiration:
http://www.youtube.com/watch?v=-8XSit8XyeM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=HH8nQiILe1Q
Några favoriter när det gäller inspiration:
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 07:45Jag har turen att jobba med människor som inspirerar mig.
En av mina kollegor är funktionshindrad och elitidrottsman... och det är så härligt att se den bestämda viljan, den mänskliga "jag-pallar-inte-idag" men gör det iaf och givetvis den fantastiska hä
Jag har turen att jobba med människor som inspirerar mig.
En av mina kollegor är funktionshindrad och elitidrottsman... och det är så härligt att se den bestämda viljan, den mänskliga "jag-pallar-inte-idag" men gör det iaf och givetvis den fantastiska hä