Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 09:50Provocerad???.....håna honom!!? Byt glasögon Pelle....och varför skriver du inte ett EGET inlägg som motsätter sig mitt istället...dvs ett moget sätt att kritisera och ifrågasätta något. Ställ frågan till Peter om han känner sig hånad..!
Provocerad???.....håna honom!!? Byt glasögon Pelle....och varför skriver du inte ett EGET inlägg som motsätter sig mitt istället...dvs ett moget sätt att kritisera och ifrågasätta något. Ställ frågan till Peter om han känner sig hånad..!
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 10:01Glasögon? Det borde fler testa när de är ute o jagar vädermöllor.
Glasögon? Det borde fler testa när de är ute o jagar vädermöllor.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 13:32Kjell: Jag har gjort som du föreslog och läst ditt inlägg igen med nya, välvilligt inställda, glasögon på. Jag inser att det är fullt möjligt att du menar något annat, men det är svårt att tolka tex detta
"Grattis grabben.....löptränat sedan januari 2012
Kjell: Jag har gjort som du föreslog och läst ditt inlägg igen med nya, välvilligt inställda, glasögon på. Jag inser att det är fullt möjligt att du menar något annat, men det är svårt att tolka tex detta
"Grattis grabben.....löptränat sedan januari 2012
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 14:16Förr fanns ett uttryck: "Rå men hjärtlig."
Kanonbra. (t+)
Förr fanns ett uttryck: "Rå men hjärtlig."
Kanonbra. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 16:21Klart man fixar maran under 4 timmar om man ger sig tusan på det. Men det kräver disciplin i träningen. Har man ingenting annat att fixa samtidigt såsom ev kraftig övervikt kan man ju alltid haka på ett marathonträningsprogram redan nu. Börja med ett prog
Klart man fixar maran under 4 timmar om man ger sig tusan på det. Men det kräver disciplin i träningen. Har man ingenting annat att fixa samtidigt såsom ev kraftig övervikt kan man ju alltid haka på ett marathonträningsprogram redan nu. Börja med ett prog
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 17:00Ja tydligen så har det som jag skrev efter : "Hoppas verkligen...." fallit bort å det var ju tråkigt. Och naturligtvis så lämnar jag aldrig några oavslutade saker bakom mig så jag har varit i kontakt med Peter i den privata sfären å vi är nog helt överens
Ja tydligen så har det som jag skrev efter : "Hoppas verkligen...." fallit bort å det var ju tråkigt. Och naturligtvis så lämnar jag aldrig några oavslutade saker bakom mig så jag har varit i kontakt med Peter i den privata sfären å vi är nog helt överens
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 17:31En annan sak som är viktig är att hålla sig någorlunda skadefri. Det kan vara svårt att skilja på vanlig träningsvärk och en begynnande skada, men försök att undvika träning när du har ont. Du har tid på dig att ta det såpass lugnt att du inte går sönder.
En annan sak som är viktig är att hålla sig någorlunda skadefri. Det kan vara svårt att skilja på vanlig träningsvärk och en begynnande skada, men försök att undvika träning när du har ont. Du har tid på dig att ta det såpass lugnt att du inte går sönder.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 18:28Självklart kommer du att klara det! Heya! Heya! 🙂 Jag heyar på dig hela vägen till målet! (t+)
Självklart kommer du att klara det! Heya! Heya! 🙂 Jag heyar på dig hela vägen till målet! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 18:45Klart du fixar det säger denna nybörjare. 🙂
Själv springer jag på ett "klara milen program" just nu. Sen ska jag hoppa på "klara Marathon" och sen hålla mig skadefri o lagom till 2013 hoppa på ett nytt marathonprogram för att öka hastighet.
Allt för a
Klart du fixar det säger denna nybörjare. 🙂
Själv springer jag på ett "klara milen program" just nu. Sen ska jag hoppa på "klara Marathon" och sen hålla mig skadefri o lagom till 2013 hoppa på ett nytt marathonprogram för att öka hastighet.
Allt för a