Quote from Guest on 14 June 2011, 19:38Hej! ska springa mitt första Marathon nästa år. Är det någon som har bra tips hur jag ska träna inför det loppet?
Hej! ska springa mitt första Marathon nästa år. Är det någon som har bra tips hur jag ska träna inför det loppet?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 19:48det här inlägget är egentligen inte här, please ignore me?
Spring? Helst ofta och ibland långt också. 😀
ja förlåt, jag har bara en sån dag idag... (H)
det här inlägget är egentligen inte här, please ignore me?
Spring? Helst ofta och ibland långt också. 😀
ja förlåt, jag har bara en sån dag idag... (H)
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 19:56Kanontips Jessie....så gör iaf jag.
Kanontips Jessie....så gör iaf jag.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 22:10Du har jättebra och många träningpogramm här på funbeat. Bara att välja en sluttid och börja träna.
Du har jättebra och många träningpogramm här på funbeat. Bara att välja en sluttid och börja träna.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 09:50Hur många sådana här trådar finns det egentligen?
"Jag är nybörjare och behöver hjälp med att planera min träning..."
Vad är det för fel på sökfunktionen? Fungerar den inte längre?RED. Varning för surt inlägg 😉
Hur många sådana här trådar finns det egentligen?
"Jag är nybörjare och behöver hjälp med att planera min träning..."
Vad är det för fel på sökfunktionen? Fungerar den inte längre?
RED. Varning för surt inlägg 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 20:51Hahaha....nääää...var inte så sur nu Jonas.
Dom som frågar vill ju springa å det är väl det viktigaste....sen att dom är bakom flötet liksom jag vad gäller alla underbara varianter av FunBeats olika sökgrejor hitan å ditan... det får du nog stå ut med.
Sv
Hahaha....nääää...var inte så sur nu Jonas.
Dom som frågar vill ju springa å det är väl det viktigaste....sen att dom är bakom flötet liksom jag vad gäller alla underbara varianter av FunBeats olika sökgrejor hitan å ditan... det får du nog stå ut med.
Sv