Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Rogaining är en typ av poängorientering som utvecklats i Australien och innebär att man får en karta med ett antal kontroller inritade. Dessa kontroller ger olika poäng beroende på svårighetsgrad och avstånd från start- och målområdet (Hash House). Man må

Årets roligaste tävling!(t+)

Fast den går samtidigt som ultraintervaller!

Ultraintervaller kan omöjligt vara lika roligt som Stockholm Rogaining!

Jag har läst om den här tävlingen flera år nu men aldrig kunnat få ihop det så att jag kan vara med. I år krockar det med barnhelg, går det månne att köra cykelklassen med lillskrutten på barnsadeln där bak? 😀

Barnvakt Elin? Mycket trevlig tävling och med lite flyt så kanske jag kan få springa i år.

Vi har lite ont om barnvaktsmöjligheter i närområdet. Dessutom vill man inte gärna lämna bort plutten när hon bara är hos oss på femtio procent.

En familjeklass med barnsadel tycker jag låter som en ypperlig utveckling av konceptet. 😀

You and me Elin. Jag har också sneglat på det här i tre år men det har aldrig blivit av. Och jag har barnhelg precis som för dej och Fredrik 🙂

Det är i alla fall nånting med det här arrangemanget som trycker på rätt knappar för min del. Lite orienterin

Lite nördigt och hemligt icke att förglömma. 😀 Vi har ju hårdtränat med hittaut.nu flera gånger i sommar så det vore väldigt passande annars.

Åhh så roligt!