Quote from Guest on 29 August 2011, 13:09Rogaining är en typ av poängorientering som utvecklats i Australien och innebär att man får en karta med ett antal kontroller inritade. Dessa kontroller ger olika poäng beroende på svårighetsgrad och avstånd från start- och målområdet (Hash House). Man må
Rogaining är en typ av poängorientering som utvecklats i Australien och innebär att man får en karta med ett antal kontroller inritade. Dessa kontroller ger olika poäng beroende på svårighetsgrad och avstånd från start- och målområdet (Hash House). Man må
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 13:19Årets roligaste tävling!(t+)
Årets roligaste tävling!(t+)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 13:22Fast den går samtidigt som ultraintervaller!
Fast den går samtidigt som ultraintervaller!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 13:47Ultraintervaller kan omöjligt vara lika roligt som Stockholm Rogaining!
Ultraintervaller kan omöjligt vara lika roligt som Stockholm Rogaining!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 14:06Jag har läst om den här tävlingen flera år nu men aldrig kunnat få ihop det så att jag kan vara med. I år krockar det med barnhelg, går det månne att köra cykelklassen med lillskrutten på barnsadeln där bak? 😀
Jag har läst om den här tävlingen flera år nu men aldrig kunnat få ihop det så att jag kan vara med. I år krockar det med barnhelg, går det månne att köra cykelklassen med lillskrutten på barnsadeln där bak? 😀
Quote from Jonny Persson on 29 August 2011, 14:09Barnvakt Elin? Mycket trevlig tävling och med lite flyt så kanske jag kan få springa i år.
Barnvakt Elin? Mycket trevlig tävling och med lite flyt så kanske jag kan få springa i år.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 14:11Vi har lite ont om barnvaktsmöjligheter i närområdet. Dessutom vill man inte gärna lämna bort plutten när hon bara är hos oss på femtio procent.
En familjeklass med barnsadel tycker jag låter som en ypperlig utveckling av konceptet. 😀
Vi har lite ont om barnvaktsmöjligheter i närområdet. Dessutom vill man inte gärna lämna bort plutten när hon bara är hos oss på femtio procent.
En familjeklass med barnsadel tycker jag låter som en ypperlig utveckling av konceptet. 😀
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 14:44You and me Elin. Jag har också sneglat på det här i tre år men det har aldrig blivit av. Och jag har barnhelg precis som för dej och Fredrik 🙂
Det är i alla fall nånting med det här arrangemanget som trycker på rätt knappar för min del. Lite orienterin
You and me Elin. Jag har också sneglat på det här i tre år men det har aldrig blivit av. Och jag har barnhelg precis som för dej och Fredrik 🙂
Det är i alla fall nånting med det här arrangemanget som trycker på rätt knappar för min del. Lite orienterin
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 14:55Lite nördigt och hemligt icke att förglömma. 😀 Vi har ju hårdtränat med hittaut.nu flera gånger i sommar så det vore väldigt passande annars.
Lite nördigt och hemligt icke att förglömma. 😀 Vi har ju hårdtränat med hittaut.nu flera gånger i sommar så det vore väldigt passande annars.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:18Åhh så roligt!
Åhh så roligt!