Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Titta i klotterplanket på hemsidan. Det spekuleras där i var hash house är och gissningarna just nu lutar åt Farsta (Gård och/eller Strand). Men gissningar behöver inte vara rätt.

Ledtråd klippt från klotterplanket: "Samlingensplatsen är belägen där run

Tackar! Hade missat klotterplanket men då är det nog på rätt sida om stan för vår del i alla fall så vi hinner plocka upp lilltösen efteråt om vi rationaliserar bort käket.

Annars får vi väl helt enkelt bara cykla snabbare. 😀

Jag saxar från klotterplanket.

"Now we have 376 competitors registered for the biggest Stockholm Rogaine competition ever.
This has created a few logistical problems, especially with the food but we are solving them.
The Final details will come out tomor

Jag ska cykla detta för första gången i år och det ska bli så grymt roligt. Ser verkligen fram emot lördag!

Ahhh...äntligen! Snart är det dags igen.

Ja som jag sagt tidigare har jag velat springa flera år men aldrig fått tillfälle så i år blir det premiär. Och då på cykel...

Kan bli trångt på stigarna, kul att antalet anmälda ökar för varje år!

För de som tänkt cykla och som inte sett det redan finns även cykeltävlingen upplagd här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1118044

Dessutom finns pm på hemsidan.

Då jag lånat ut min MTB till min bror så kommer jag själv att köra på en odämpad hybrid med 28 mm mönstrade däck. Ni som kört innan...tror ni att det kommer att funka?
Kommer alla andra att köra på dämpade MTBs?
Kan ev byta till 37 mm däck annars.

En sista sekunden chansning - min kompis är sjuk - någon som vill springa med mig?