Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 16:43Jag har också sneglat på det här förut men lyckligtvis alltid hittat någon lämplig ursäkt för att slippa.
Jag har också sneglat på det här förut men lyckligtvis alltid hittat någon lämplig ursäkt för att slippa.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 18:20Mikael! Detta ska du inte missa.
Mikael! Detta ska du inte missa.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 20:39Som sagt...det är årets höjdare, enligt min mening!
Jag tror att jag har varit med 6 gånger... (hv)
Som sagt...det är årets höjdare, enligt min mening!
Jag tror att jag har varit med 6 gånger... (hv)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:09Micke - du har chansen i år igen...KUL-helg i Halmstad. (H)
Micke - du har chansen i år igen...KUL-helg i Halmstad. (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:31Skönt, då är den saken fixad. KUL-helgen är ju obligatorisk.
Skönt, då är den saken fixad. KUL-helgen är ju obligatorisk.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:15Aaaaargh! KUL-helgen trumfar ju faktiskt! Varför finns det så få helger på ett år, så få timmar på ett dygn?
Aaaaargh! KUL-helgen trumfar ju faktiskt! Varför finns det så få helger på ett år, så få timmar på ett dygn?
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 07:30Det är bara att gilla läget. Tävlingar krockar...så är det bara.
Det är bara att gilla läget. Tävlingar krockar...så är det bara.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:18Barnet verkar gå att byta bort för dagen så det ska nog gå att få till det här ändå. 🙂 Nu ska man bara försöka bestämma sig för om man vill springa i sex timmar eller cykla i fyra timmar en lördag i mitten på november...
Barnet verkar gå att byta bort för dagen så det ska nog gå att få till det här ändå. 🙂 Nu ska man bara försöka bestämma sig för om man vill springa i sex timmar eller cykla i fyra timmar en lördag i mitten på november...
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:35Cykla cykla cykla (hv)
Cykla cykla cykla (hv)
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:38Ja det lutar nog åt det eftersom vi är i lite tidsnöd med barnutlåningen och den potentiellt tredje lagmedlemmen ställer sig tvekande inför uppgiften att springa i sex timmar i mitten av november. 😉
Nu har vi dessutom två stycken nya cyklar i hushållet
Ja det lutar nog åt det eftersom vi är i lite tidsnöd med barnutlåningen och den potentiellt tredje lagmedlemmen ställer sig tvekande inför uppgiften att springa i sex timmar i mitten av november. 😉
Nu har vi dessutom två stycken nya cyklar i hushållet