Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 07:25Det här låter ju skitkul!
Det här låter ju skitkul!
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 22:15Jag vill också!
Jag vill också!
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 20:58Nu kan man göra en intresseanmälan på sidan för att få en kod när anmälan öppnas. Koden garanterar en plats i loppet.
Nu kan man göra en intresseanmälan på sidan för att få en kod när anmälan öppnas. Koden garanterar en plats i loppet.
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 20:49Kod? Jag fick ingen kod. Hur får man den, på sidan eller via mail?
__
Fredrik
Kod? Jag fick ingen kod. Hur får man den, på sidan eller via mail?
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 20:54När anmälan öppnar kommer koden på mail. Så har jag förstått det i alla fall.
När anmälan öppnar kommer koden på mail. Så har jag förstått det i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 20:55Ah, så bra, då har jag inte missat något. Tack!
__
Fredrik
Ah, så bra, då har jag inte missat något. Tack!
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 15:47Nytt datum för loppet. 22/11
Nytt datum för loppet. 22/11
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 15:53Läser just nu mejlet om anmälan och längst ner står det att:
"Vi förbehåller oss rätten att ändra loppdatumet. Detta då ändring av öppningsdatum för biltrafiken kan komma att ändras av Trafikverket. Vid en ändring av loppdatum meddelas detta via hemsida,
Läser just nu mejlet om anmälan och längst ner står det att:
"Vi förbehåller oss rätten att ändra loppdatumet. Detta då ändring av öppningsdatum för biltrafiken kan komma att ändras av Trafikverket. Vid en ändring av loppdatum meddelas detta via hemsida,
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 17:46Ser ut att ha blivit fel datum i kalendern. Står nu 22dec.
Ser ut att ha blivit fel datum i kalendern. Står nu 22dec.
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 18:22Anmäld! Nu blir det att Zombie-runna sig i form efter graviditet och mammakilon då, inför tunnelrunnandet.
Anmäld! Nu blir det att Zombie-runna sig i form efter graviditet och mammakilon då, inför tunnelrunnandet.