Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 18:23Ah, sorry! Fixar omedelbums. Tack! 🙂
Fixat!
Ah, sorry! Fixar omedelbums. Tack! 🙂
Fixat!
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 21:31Hm
"Byten och avanmälan
Stockholm Tunnel Run tillåter inga namnändringar/byten av löpare/avanmälningar"Man får alltså inte avanmäla sig!!?
Undra om man får bli sjuk eller måste man även då springa. TufftNu ska jag inte vara sådan, loppet är faktisk
Hm
"Byten och avanmälan
Stockholm Tunnel Run tillåter inga namnändringar/byten av löpare/avanmälningar"
Man får alltså inte avanmäla sig!!?
Undra om man får bli sjuk eller måste man även då springa. Tufft
Nu ska jag inte vara sådan, loppet är faktisk
Quote from Funbeat user on 31 October 2013, 21:47Man är aldrig för förkyld för att promenera? 🙂
Man är aldrig för förkyld för att promenera? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 13:30Nä, klart att man inte får avanmäla sig. Hur skulle det se ut?
En viktig del av inkomsterna till arrangören är ju att man säljer deltagarlistan med all info till kommersiella aktörer som inget hellre vill än att rikta kampanjer till godtrogna sportfånar
Nä, klart att man inte får avanmäla sig. Hur skulle det se ut?
En viktig del av inkomsterna till arrangören är ju att man säljer deltagarlistan med all info till kommersiella aktörer som inget hellre vill än att rikta kampanjer till godtrogna sportfånar
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 17:32Det spelar väl ingen roll om man redan har mailkorgen full med loppspam. Problemet är väl att jag ska komma ihåg att jag redan är anmäld. Kan vara bra att få lite reklam som påminner mig.
Det spelar väl ingen roll om man redan har mailkorgen full med loppspam. Problemet är väl att jag ska komma ihåg att jag redan är anmäld. Kan vara bra att få lite reklam som påminner mig.
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 17:35Nix Jonas. (t-)
Håller med Mikael. Reklam är ett ovederhäftigt ................
Nix Jonas. (t-)
Håller med Mikael. Reklam är ett ovederhäftigt ................
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 17:58Värst är dom däringa Marathonphoto eller vad dom heter. Det är ju sanslöst vad dom spammar.
Värst är dom däringa Marathonphoto eller vad dom heter. Det är ju sanslöst vad dom spammar.
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 18:07Kristina: Marathonfoto (eller vad de heter) är själva rätt så medvetna om sitt spam. De verkar skämmas lite för det också. Därför erbjuder de lite olika alternativ att täppa till truten på dem. Tänk om alla spammare var utrustade med sådant samvete...
Kristina: Marathonfoto (eller vad de heter) är själva rätt så medvetna om sitt spam. De verkar skämmas lite för det också. Därför erbjuder de lite olika alternativ att täppa till truten på dem. Tänk om alla spammare var utrustade med sådant samvete...
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 18:09Gör dom? Det har jag missat. 🙂
Gör dom? Det har jag missat. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2013, 18:27Det finns ett effektivt sätt att slippa marathonphoto. Skräppostfilter, tror jag det kallas. 🙂
Det finns ett effektivt sätt att slippa marathonphoto. Skräppostfilter, tror jag det kallas. 🙂