Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 22:13Tänkte inte på det 🙁
Tänkte inte på det 🙁
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 22:26Jag tror att någon kommer att lägga upp en bild över rundan, det kommer att se ut som om hen sprungit runt i underjorden som en kloakråtta eller en varelse med övernaturliga förmågor.
Jag tror att någon kommer att lägga upp en bild över rundan, det kommer att se ut som om hen sprungit runt i underjorden som en kloakråtta eller en varelse med övernaturliga förmågor.
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 20:11Hjälp ingen gps! Hur ska jag nu hitta.....hoppas de målar banan i en fluorescerande färg.
😉
Hjälp ingen gps! Hur ska jag nu hitta.....hoppas de målar banan i en fluorescerande färg.
😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 20:20Marie, springer du fel springer du in i väggen 😉
Tänk Bislett 🙂
Marie, springer du fel springer du in i väggen 😉
Tänk Bislett 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 20:26Fast i bislett har de ritat vita linjer på tartanbanan, bara att följa dem 😉
Edit
Aha det är det som är den berömda väggen!
Fast i bislett har de ritat vita linjer på tartanbanan, bara att följa dem 😉
Edit
Aha det är det som är den berömda väggen!
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 21:03Det är nog vita linjer ritade i tunneln också Marie. Som bilarna sedan ska följa. Så lugn och fin nu.... 🙂
Det är nog vita linjer ritade i tunneln också Marie. Som bilarna sedan ska följa. Så lugn och fin nu.... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2013, 21:49Jag kan även springa före med en snitsel, så är det bara för dig att följa den 😉
Och nu vet du varför det är så lätt att springa in i väggen just i Bislett 🙂
Men det är inget att vara rädd för. Man studsar ut igen 🙂
Jag kan även springa före med en snitsel, så är det bara för dig att följa den 😉
Och nu vet du varför det är så lätt att springa in i väggen just i Bislett 🙂
Men det är inget att vara rädd för. Man studsar ut igen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 00:04Anmäld! För att göra mig en anledning att besöka huvudstaden 🙂
Anmäld! För att göra mig en anledning att besöka huvudstaden 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 07:00Hahaha, fick just en bild för ögonen av tusentals vilsna löpare som irrar omkring i tunneln. Fram och tillbaka, runt runt och studsandes mot väggarna. Räddningstjänsten får tillkallas för att lotsa ut alla vilsna själar. 🙂
Hahaha, fick just en bild för ögonen av tusentals vilsna löpare som irrar omkring i tunneln. Fram och tillbaka, runt runt och studsandes mot väggarna. Räddningstjänsten får tillkallas för att lotsa ut alla vilsna själar. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 15:50Haha, Kristina, förstår du nu varför jag inte vill springa loppet? 😉
Haha, Kristina, förstår du nu varför jag inte vill springa loppet? 😉