Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 17:57Hihihi, ja du springer vilse utan gps? 😉
Hihihi, ja du springer vilse utan gps? 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 18:40Det här loppet är ju roligt ett år innan starten
🙂
Det här loppet är ju roligt ett år innan starten
🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 18:50🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 20:42Funderar på hur man ska träna inför detta lopp? någon som har bra tips på tunnlar att springa i?
😉
Funderar på hur man ska träna inför detta lopp? någon som har bra tips på tunnlar att springa i?
😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 21:26Maxfart så du tangerar maxpuls. Då kan du träna var som helst, ty då infinner sig ju ett tunnelseende. Fejktunnel alltså men det är nog OK som substitut. Å snabb lär du bli på köpet....
🙂
Maxfart så du tangerar maxpuls. Då kan du träna var som helst, ty då infinner sig ju ett tunnelseende. Fejktunnel alltså men det är nog OK som substitut. Å snabb lär du bli på köpet....
🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 21:40Jag vet en bra tunnel i Oslo.
Om du är snäll så kan du kanske få följa med dit om ett par veckor. 🙂
Annars kan man skapa en illusion med mörker och pannlampa. 😉
Jag vet en bra tunnel i Oslo.
Om du är snäll så kan du kanske få följa med dit om ett par veckor. 🙂
Annars kan man skapa en illusion med mörker och pannlampa. 😉
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 21:41Haha tack vad bra tips. Behöver fart så bara ur med mig och spring tunnelseende pass 😀
Haha tack vad bra tips. Behöver fart så bara ur med mig och spring tunnelseende pass 😀
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 21:43Hehe i bislett lär det blir tunnelseende 🙂
Inget mer mörker har fått en dos i kväll som räcker ett bra tag 😉
Hehe i bislett lär det blir tunnelseende 🙂
Inget mer mörker har fått en dos i kväll som räcker ett bra tag 😉
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 09:46Sitter här och funderar, undrar om det är många som kommer att komma ut ur tunneln i samband med loppet...
Sitter här och funderar, undrar om det är många som kommer att komma ut ur tunneln i samband med loppet...
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 18:29Hoppas några kommer att se ljuset i tunneln......
Hoppas några kommer att se ljuset i tunneln......