Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Någon som har bättre syn än jag och kan se vilket klockslag loppet går av stapeln.

Jag har tänkt att springa, men försvarar min avhandling dagen före på annan ort. Jag måste hinna åka hem till Stockholm på lördagen (och även hinna sova av mig det värsta

Starten är vid lunchtid, men exakt tid är nog inte bestämt än.

Det verkar inte vara helt klart med starttider än. Den 2/7 skrev de så här på samma fråga på Facebook:
"Tiderna är inte fastställda ännu men kommer troligtvis vara mellan 11:30 och 14."
I påskas frågade jag om samma sak och fick då svaret:
"Vi håller på

Nu finns starttiderna på hemsidan

11:30 Rullstol
12:00 Elit
12:00 - 14:15 Motion med tidtagning
14:15 Motion utan tidtagning

http://www.lidingoloppet.se/sv/tunnelrun/Inbjudan/starttider/#.U_uYLaOX7KA

Startar visst i sista motionsgruppen med tid, 14:10.. Blir nog tight att komma under 40, för antar det blir lite trängsel 😛

Tror ni att man måste springa i den där reflexvästen verkligen?? 😮

Mm, det undrar jag oxå... Risken är ju att det är lite fel i storleken och då är man kanske inte så sugen att ha den på sig. Kanske ska ta och ställa frågan till STR.
__
Fredrik

Jag ställde frågan på Facebook om det är ett krav att ha västen på sig och fick följande svar:
"Löparvästen är i stället för nummerlapp och bärs under loppet. Tanken med västarna är att skapa en mäktig visuell effekt i tunnlarna tillsammans med det som hä

Läste att det är 42000 anmälda till detta lopp. Kan det stämma? Tror ni det blir trångt?

Mvh d

Ja tror att det blir väldigt trångt. Men hoppas det går att springa mesta delen i alla fall.