Quote from Susan Hartley on 27 June 2014, 18:12Någon som har bättre syn än jag och kan se vilket klockslag loppet går av stapeln.
Jag har tänkt att springa, men försvarar min avhandling dagen före på annan ort. Jag måste hinna åka hem till Stockholm på lördagen (och även hinna sova av mig det värsta
Någon som har bättre syn än jag och kan se vilket klockslag loppet går av stapeln.
Jag har tänkt att springa, men försvarar min avhandling dagen före på annan ort. Jag måste hinna åka hem till Stockholm på lördagen (och även hinna sova av mig det värsta
Quote from Funbeat user on 10 July 2014, 13:25Starten är vid lunchtid, men exakt tid är nog inte bestämt än.
Starten är vid lunchtid, men exakt tid är nog inte bestämt än.
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 07:43Det verkar inte vara helt klart med starttider än. Den 2/7 skrev de så här på samma fråga på Facebook:
"Tiderna är inte fastställda ännu men kommer troligtvis vara mellan 11:30 och 14."
I påskas frågade jag om samma sak och fick då svaret:
"Vi håller på
Det verkar inte vara helt klart med starttider än. Den 2/7 skrev de så här på samma fråga på Facebook:
"Tiderna är inte fastställda ännu men kommer troligtvis vara mellan 11:30 och 14."
I påskas frågade jag om samma sak och fick då svaret:
"Vi håller på
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 22:19Nu finns starttiderna på hemsidan
11:30 Rullstol
12:00 Elit
12:00 - 14:15 Motion med tidtagning
14:15 Motion utan tidtagninghttp://www.lidingoloppet.se/sv/tunnelrun/Inbjudan/starttider/#.U_uYLaOX7KA
Nu finns starttiderna på hemsidan
11:30 Rullstol
12:00 Elit
12:00 - 14:15 Motion med tidtagning
14:15 Motion utan tidtagning
http://www.lidingoloppet.se/sv/tunnelrun/Inbjudan/starttider/#.U_uYLaOX7KA
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 10:51Startar visst i sista motionsgruppen med tid, 14:10.. Blir nog tight att komma under 40, för antar det blir lite trängsel 😛
Startar visst i sista motionsgruppen med tid, 14:10.. Blir nog tight att komma under 40, för antar det blir lite trängsel 😛
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 13:52Tror ni att man måste springa i den där reflexvästen verkligen?? 😮
Tror ni att man måste springa i den där reflexvästen verkligen?? 😮
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 14:41Mm, det undrar jag oxå... Risken är ju att det är lite fel i storleken och då är man kanske inte så sugen att ha den på sig. Kanske ska ta och ställa frågan till STR.
__
Fredrik
Mm, det undrar jag oxå... Risken är ju att det är lite fel i storleken och då är man kanske inte så sugen att ha den på sig. Kanske ska ta och ställa frågan till STR.
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 23 October 2014, 08:14Jag ställde frågan på Facebook om det är ett krav att ha västen på sig och fick följande svar:
"Löparvästen är i stället för nummerlapp och bärs under loppet. Tanken med västarna är att skapa en mäktig visuell effekt i tunnlarna tillsammans med det som hä
Jag ställde frågan på Facebook om det är ett krav att ha västen på sig och fick följande svar:
"Löparvästen är i stället för nummerlapp och bärs under loppet. Tanken med västarna är att skapa en mäktig visuell effekt i tunnlarna tillsammans med det som hä
Quote from Funbeat user on 26 October 2014, 22:16Läste att det är 42000 anmälda till detta lopp. Kan det stämma? Tror ni det blir trångt?
Mvh d
Läste att det är 42000 anmälda till detta lopp. Kan det stämma? Tror ni det blir trångt?
Mvh d
Quote from Funbeat user on 28 October 2014, 17:27Ja tror att det blir väldigt trångt. Men hoppas det går att springa mesta delen i alla fall.
Ja tror att det blir väldigt trångt. Men hoppas det går att springa mesta delen i alla fall.