Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Starten är ju fördelad över 2h så lite hopp finns det ju, men trångt kan man nog räkna med i de bakre leden! Jag var snabb att anmäla mig och startar lyckligtvis i 2C och räknar med att vara hemma när den stora massan trängs där nere.

Det kommer vara ca 3000 personer som startar var 10:e minut, så det kan nog bli rätt trångt efter ett tag. Jag startar oxå tidigt, startled 2A, så jag ska försöka hålla mig långt fram för att kunna hålla ett bra tempo genom hela loppet, men vi får väl se

Hej
Jag söker med ljus och lykta efter två starnr. Har fixat resa från Luleå men vi missade att boka innan Tunnel Run blev fullt.

Någon som har starnr att sälja eller kan tipsa ?

Stefan Larsson, Luleå

Hmm, startar också i någon av 2:orna - med sisådär 35 000 bakom mig gäller det nog att hålla undan så att man inte blir mosad...

Är det nån som vet om det går att byta startled? Det verkar svårt att göra det via arrangören.
Jag och syrran vill gärna springa tillsammans men har lyckats hamna i startled 4 och 14.

Vi i familjen fick göra det men det skiljde bara ett startled oss emellan, så det var kanske inte så komplicerat för dem att lösa det. Plus att jag var ute i förskräckligt god tid, redan i augusti, med min förfrågan.

Jag har en startplats som jag inte kan använda pga skada. Om det nu fortfarande går att byta namn så kan det som vill få den mot eventuell bytesavgift.
Skicka PM till mig vid intresse.
Först till kvarn...

De tillåter inga namnbyten, och har aldrig gjort.
__
Fredrik

Jag säljer en startplats i grupp 2 om nån är intresserad 🙂

Får man gnälla lite över att de inte har någon väskinlämning. I november. Ska man springa med hemmanycklar, mobil, plånbok? Fint att man kan ge sin jacka till Stadsmissionen men även om jag hade råd att ge bort min jacka så är det efteråt jag fryser som m