Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 22:41" Åldersklasser
På 100 km finns följande åldersklasser: seniorer, 40 år, 45 år, 50 år, 55 år, 60 år och 65 år. Priser till de tre första manliga och kvinnliga löparna i varje åldersklass skickas med posten cirka en vecka efter loppet.
Inga åldersklasser p
" Åldersklasser
På 100 km finns följande åldersklasser: seniorer, 40 år, 45 år, 50 år, 55 år, 60 år och 65 år. Priser till de tre första manliga och kvinnliga löparna i varje åldersklass skickas med posten cirka en vecka efter loppet.
Inga åldersklasser p
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:23Kim: Lite udda saker att ha i prisskåpet faktiskt. En liten pokal eller plakett kunde man ju tänka sig. Var man tvungen att vara med i SM för att få pris?
Kim: Lite udda saker att ha i prisskåpet faktiskt. En liten pokal eller plakett kunde man ju tänka sig. Var man tvungen att vara med i SM för att få pris?
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 05:50Det är så i triathlonförbundet, så det borde vara samma här.
Det konstiga var att det inte uttryckligen stod att det var ett pris, det stod typ "grattis till en bra prestation" på en lapp i kuvertet.
Det är så i triathlonförbundet, så det borde vara samma här.
Det konstiga var att det inte uttryckligen stod att det var ett pris, det stod typ "grattis till en bra prestation" på en lapp i kuvertet.
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 18:15Jag hade gärna sluppit det där skräpet vi fick nu efter. Medaljen och det vi fick i samband med loppet var ok!
Jag hade gärna sluppit det där skräpet vi fick nu efter. Medaljen och det vi fick i samband med loppet var ok!
Quote from Funbeat user on 9 September 2013, 05:43OK, då var jag inte ensam om att reagera.
OK, då var jag inte ensam om att reagera.