Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 13:29Ha, jag tänkte väl att det var några som redan gjort detta, kul att se eran tur Stefan Sunesson det var precis så jag tänkte det.
En så länge är jag inte i tillräckligt bra form för att springa i 7 timmar i sträck utan jag tänkte nu under höst/vinter beta
Ha, jag tänkte väl att det var några som redan gjort detta, kul att se eran tur Stefan Sunesson det var precis så jag tänkte det.
En så länge är jag inte i tillräckligt bra form för att springa i 7 timmar i sträck utan jag tänkte nu under höst/vinter beta
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 13:55Den här turen är fantastisk 🙂
Jag är lätt på en ny jogg runt öarna!
Den här turen är fantastisk 🙂
Jag är lätt på en ny jogg runt öarna!
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 17:05Men Miranda, då måste vi ju starta i Nynäshams och avsluta i Norrtälje om vi ska släcka din törst. 20km, då hinner du ju inte ens knäppa på dej ryggsäcken 🙂
Men Miranda, då måste vi ju starta i Nynäshams och avsluta i Norrtälje om vi ska släcka din törst. 20km, då hinner du ju inte ens knäppa på dej ryggsäcken 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 11:04Jag hakar gärna framöver. När går nästa brotur?
Jag hakar gärna framöver. När går nästa brotur?
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 11:11Jag är game redan 5:e november.. pressar in så mycket mängd som helst dessa veckor. Möjligtvis även 12:e nov.
Jag är game redan 5:e november.. pressar in så mycket mängd som helst dessa veckor. Möjligtvis även 12:e nov.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 11:32Men Miranda, den 12:e nov är det ju ultraintervaller! Ska du inte köra dem? Perfekt laddning inför Bislet.
Men Miranda, den 12:e nov är det ju ultraintervaller! Ska du inte köra dem? Perfekt laddning inför Bislet.
Quote from Christer Heinbäck on 25 October 2011, 14:57Eller KUL-helg i Halmstad!
Eller KUL-helg i Halmstad!
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 17:475:e november är det vintermaran i Stockholm.Perfekt snabbhetsträning inför Bisletts 24H 🙂
5:e november är det vintermaran i Stockholm.Perfekt snabbhetsträning inför Bisletts 24H 🙂