Quote from Guest on 8 November 2011, 00:43Den 19 maj 2012 är det premiär för Stockholms Brantaste - ett backlopp i Hammarbybacken i de centrala delarna av Stockholm.
Banan är 3,3 km lång och kommer att gå i och runtom Hammarbybacken, med tre tuffa stigningar på 85 höjdmeter vardera. Tävlingen p
Den 19 maj 2012 är det premiär för Stockholms Brantaste - ett backlopp i Hammarbybacken i de centrala delarna av Stockholm.
Banan är 3,3 km lång och kommer att gå i och runtom Hammarbybacken, med tre tuffa stigningar på 85 höjdmeter vardera. Tävlingen p
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 00:53Blir det inte svårt arrangera då gratistävlingen"Roger´s Bergstävling" som gått ca 20 ggr går då också?
Blir det inte svårt arrangera då gratistävlingen"Roger´s Bergstävling" som gått ca 20 ggr går då också?
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2011, 09:55Hur tänkte du nu Ulf???
Hur tänkte du nu Ulf???
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:06Har ni som kommenterat noterat att tävlingen går 19 maj 2012?
Har ni som kommenterat noterat att tävlingen går 19 maj 2012?
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2011, 10:10Kristina: Från RBT hemsida: "TÄVLINGEN GÅR MAJ,SEPTEMBER OCH LUCIA"
Kristina: Från RBT hemsida: "TÄVLINGEN GÅR MAJ,SEPTEMBER OCH LUCIA"
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:12Aha, jag var bara inne i Bettans tävlingskalender.
Edit: Anklagelse om skrikeri borttaget pga citattecken. 🙂
Aha, jag var bara inne i Bettans tävlingskalender.
Edit: Anklagelse om skrikeri borttaget pga citattecken. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:17Fast jag hittar varken Rogers hemsida, eller någon bokning i funbeat kalendern.
Så jag tycker inte det är så konstigt om det blivit en kollision.
Fast jag hittar varken Rogers hemsida, eller någon bokning i funbeat kalendern.
Så jag tycker inte det är så konstigt om det blivit en kollision.
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:23Med andra ord: Stockholms Brantaste blir en bra genomkörare inför RBT. Kul!
Edit: RBT har väl alltid legat på en tisdag?
Med andra ord: Stockholms Brantaste blir en bra genomkörare inför RBT. Kul!
Edit: RBT har väl alltid legat på en tisdag?
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:25Det svåra när man planerar tävlingar är att de inte krockar i kalendern. Man får kolla bakåt i tiden för att se när de arrangerats.
Söker man på Rogers BersTävling bland loppen ser man datum då den har arrangerats samt den kommande Luciavarianten.
Det svåra när man planerar tävlingar är att de inte krockar i kalendern. Man får kolla bakåt i tiden för att se när de arrangerats.
Söker man på Rogers BersTävling bland loppen ser man datum då den har arrangerats samt den kommande Luciavarianten.
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:37Det kan ju vara så att tävlingar krockar men det kan ju vara så att man har olika målgrupper. Går det inte att i detta fall samsas i backen?
Det kan ju vara så att tävlingar krockar men det kan ju vara så att man har olika målgrupper. Går det inte att i detta fall samsas i backen?