Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:53Roger´s Bergstävling är en tävling som SLDK arrangerar.
Där skall det finnas info.
www.sldk.seVi har arrangerat på alla dagar.
Alla är får plats i backen.
Roger´s Bergstävling är en tävling som SLDK arrangerar.
Där skall det finnas info.
http://www.sldk.se
Vi har arrangerat på alla dagar.
Alla är får plats i backen.
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:55hmmm, jag sökte på *rogers* och hittade inga framtida lopp här på funbeat?
hmmm, jag sökte på *rogers* och hittade inga framtida lopp här på funbeat?
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 10:56glöm mitt inlägg - det är ju sökfunktionen som är knäpp och inte klarar *
glöm mitt inlägg - det är ju sökfunktionen som är knäpp och inte klarar *
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2011, 10:57Hemsidan: http://www.laget.se/sldk/1842-template-p2-6140.html
Ang. olika målgrupper...
Det står på RBT:s hemsida: "Tävlingen passar för löpare på alla nivåer!"
Ang. " Stockholms Brantaste blir en bra genomkörare inför RBT":
Det står på RBT:s hemsida:
Hemsidan: http://www.laget.se/sldk/1842-template-p2-6140.html
Ang. olika målgrupper...
Det står på RBT:s hemsida: "Tävlingen passar för löpare på alla nivåer!"
Ang. " Stockholms Brantaste blir en bra genomkörare inför RBT":
Det står på RBT:s hemsida:
Quote from Jonny Persson on 8 November 2011, 11:06Christer skriver: "Vad är det för vits att ordna en tävling precis intill i tiden? På hur många sätt kan man springa uppför en backe? Långsamt, snabbt..."
Med det resonemanget vore det meningslöst att anordna flera bantävlingar samma månad. På hur många
Christer skriver: "Vad är det för vits att ordna en tävling precis intill i tiden? På hur många sätt kan man springa uppför en backe? Långsamt, snabbt..."
Med det resonemanget vore det meningslöst att anordna flera bantävlingar samma månad. På hur många
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 11:16Det blir kanon. 🙂
Det blir kanon. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 11:28Christer:
För mig som personligen håller RBT högst av alla tävlingar i Sverige så är jag bara glad om det finns fler arrangemang där man finslipa formen inför RBT...
Christer:
För mig som personligen håller RBT högst av alla tävlingar i Sverige så är jag bara glad om det finns fler arrangemang där man finslipa formen inför RBT...
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 11:34En variant till på temat, ja varför inte? För egen del inte, då Rogers Bergstävling erbjuder fler stigningar (för oss som gillar höjdmeter) och Stockholms Brantaste lovar kinapuff när jag, innan jag gick in och läste inlägget, trodde att det vankades en 1
En variant till på temat, ja varför inte? För egen del inte, då Rogers Bergstävling erbjuder fler stigningar (för oss som gillar höjdmeter) och Stockholms Brantaste lovar kinapuff när jag, innan jag gick in och läste inlägget, trodde att det vankades en 1
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2011, 12:32Men jag är ju en grinig gubbe - måste få vara lite grinig då!
Men jag är ju en grinig gubbe - måste få vara lite grinig då!
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 19:25Först och främst, kul med så mycket positiv respons kring vår tävling som vi ska arrangera! Ser också ett antal frågetecken i diskussionstråden, så tänkte ta och reda ut dem genom att berätta lite bakgrund till varför vi tänker börja arrangera Stockholms
Först och främst, kul med så mycket positiv respons kring vår tävling som vi ska arrangera! Ser också ett antal frågetecken i diskussionstråden, så tänkte ta och reda ut dem genom att berätta lite bakgrund till varför vi tänker börja arrangera Stockholms