Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:02Hmm.. säger du det.. Ja, kanske. Vet bara att LL innebär en utmanande bana men nu vet jag hur den ser ut och vilka mina svagheter är inför LL 2010. Tänkte lägga lite kraft på löpningen efter Vansbro och testa att ta hem en silvermedalj från Lidingö. OM ma
Hmm.. säger du det.. Ja, kanske. Vet bara att LL innebär en utmanande bana men nu vet jag hur den ser ut och vilka mina svagheter är inför LL 2010. Tänkte lägga lite kraft på löpningen efter Vansbro och testa att ta hem en silvermedalj från Lidingö. OM ma
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 12:0050 + är inte bara en siffra ... utom möjligen för K-E Ståhl då kanske. Jag blir fetnöjd om jag kommer en bit under 19 timmar. Orkar inte banta bort den vikt jag skulle behöva tappa för att bli snabbare än så på långdistans, det är kul att ha lite muskler
50 + är inte bara en siffra ... utom möjligen för K-E Ståhl då kanske. Jag blir fetnöjd om jag kommer en bit under 19 timmar. Orkar inte banta bort den vikt jag skulle behöva tappa för att bli snabbare än så på långdistans, det är kul att ha lite muskler
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:01Ok. Ja, helt sant, jag tycker inte heller det skulle vara kul att sätta PB i löpning då man väger 60 kg med ryggsäck och känr.
Kämpa på och hör av dig om du stsar på en Klassiker under 20h.
Ok. Ja, helt sant, jag tycker inte heller det skulle vara kul att sätta PB i löpning då man väger 60 kg med ryggsäck och känr.
Kämpa på och hör av dig om du stsar på en Klassiker under 20h.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:15För att svara på ursprungsfrågan...
I det scenario du målar upp, skulle jag passera utan att göra väsen av mig och utan irritation.
Men jag kan bli fly förbannad på dubbla barnvagnar (mammorna då) i bredd på cykelbanan, när det finns gångbana intill so
För att svara på ursprungsfrågan...
I det scenario du målar upp, skulle jag passera utan att göra väsen av mig och utan irritation.
Men jag kan bli fly förbannad på dubbla barnvagnar (mammorna då) i bredd på cykelbanan, när det finns gångbana intill so
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:20David: Tack för att du rättar till i ledet. Ledsen för utsvävningarna.
För övrigt inga frår! 🙂
David: Tack för att du rättar till i ledet. Ledsen för utsvävningarna.
För övrigt inga frår! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:20Det är inte lätt att vara dum i huvudet, men det går att leva med.
Världen är full av idioter !
Man träffar på dem titt som tätt, ibland på cykelbanorna, ibland bakom ratten i en bil eller buss ibland där man minst anar det. :@
Det är inte lätt att vara dum i huvudet, men det går att leva med.
Världen är full av idioter !
Man träffar på dem titt som tätt, ibland på cykelbanorna, ibland bakom ratten i en bil eller buss ibland där man minst anar det. :@
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:25Helt sant Nisse. Var på din vakt!
Helt sant Nisse. Var på din vakt!
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:30Måste göra en motundersökning i det mest seriösa träningsforumet på webben!
Frågan lyder: Hur gör ni som gångtrafikant då ni flanerar ensam en tidig morn mitt på en bred cykel- och gångbana när det bakifrån närmar sig en cyklist som i d tid använder ring
Måste göra en motundersökning i det mest seriösa träningsforumet på webben!
Frågan lyder: Hur gör ni som gångtrafikant då ni flanerar ensam en tidig morn mitt på en bred cykel- och gångbana när det bakifrån närmar sig en cyklist som i d tid använder ring
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:36Välkommen David!
Efter noggrant övervägande så får svaret bli nummer 1.
Jag tar nog ingen större notis av cyklisten utan tar ett halvsteg åt höger och fortsätter som om inget hade hänt. Eventuellt så slänger jag ett extra öga om denne cyklist sitter på
Välkommen David!
Efter noggrant övervägande så får svaret bli nummer 1.
Jag tar nog ingen större notis av cyklisten utan tar ett halvsteg åt höger och fortsätter som om inget hade hänt. Eventuellt så slänger jag ett extra öga om denne cyklist sitter på
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:41Jag går på vänster sida mot cykeltrafiken.
Jag går på vänster sida mot cykeltrafiken.