Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSTOR UNDERSÖKNING!
You need to log in to create posts and topics.

Det var ett par mtb-åkare som körde på en älg på Kjells Tur för en del år sen.

Tillägg: Tror det var 2002.

Ja, Fredrik gjorde det.

Haha! Tack för inlägg/förslag mm! Givande och rolig läsning på alla sätt.

Grymt skönt att ha detta forum för att "prata" av sig saker.. Jag är rädd för att jag hade haft ett mindre resonabelt sätt om jag måste konfrentera denna cyklist framledes. Nu fram

Dessutom är det KUL att plinga i klockan när man kör om förvånade cykelnördar på racers utan klocka 🙂

> Jopbbigt att tvingas till nödslakt då man är på ett träningspass.

Ja, och på Kjells tur det var nog inte älgen som var närmast nödslakt.

Anders: Såpass?! Skall du köra Sub 9 på Vättern i år??

Jag hade problem med en bilist i morse, Han ville inte bli omkörd så han började köra zick-zack på vägen, Jag la mig då bakom honom, då började han bromsa.

Vad hade han för problem?

Blir väl inte fler VR iår *l*, men om det blir nån cykling för mig nästa år är sub9 definitivt målet. Min bästa klassiker är precis under 20 tim, o ska jag göra en bättre klassiker nån gång behöver jag slipa lite på VR-tiden

Nisse: Fortsätt skriva på den här tråden eller gör en egen "undersökning" här. Tro mig, jag har blivit en mycket bättre människa sedan här om dagen då jag har fått ert stöd här!

Anders: Smart ass! 😉 Menade VR2010. tt att höra att du siktar på sub 9! Imp

Springer du LL under 2½ timme borde en klassiker under 20 tim vara en baggis. Ut på rullskidorna bara! Mitt stärsta handicap börjar bli min ålder, annars skulle det vara kul att försöka göra en klassiker på sådär 17 tim.