Quote from Guest on 20 July 2011, 09:48Nu är ju skor och fötter väldigt olika men.............
På mina Puma Roadracer 4 har jag storlek 43 och undrar vilken storlek jag kan behöva på Minimus Road?
(Ska beställa från UK)
Nu är ju skor och fötter väldigt olika men.............
På mina Puma Roadracer 4 har jag storlek 43 och undrar vilken storlek jag kan behöva på Minimus Road?
(Ska beställa från UK)
Quote from Elias Engqvist on 20 July 2011, 09:58Nu vet jag inget om pumas storlekar 🙂 men jag tycker nog att minimus road är en halv storlek mindre än normalt! (Normalt = Saucony tex)
Nu vet jag inget om pumas storlekar 🙂 men jag tycker nog att minimus road är en halv storlek mindre än normalt! (Normalt = Saucony tex)
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 10:04Jag hade UK 9½ (44) i mina gamla NB 905 och har nu UK 9½ (44) i Minimus Road och UK 10 (44½) i Minimus Trail. Med andra ord, om du kan gå till en svensk butik och prova ett par NB 905 så bör samma storlek i Minimus Road funka fint!
Jag hade UK 9½ (44) i mina gamla NB 905 och har nu UK 9½ (44) i Minimus Road och UK 10 (44½) i Minimus Trail. Med andra ord, om du kan gå till en svensk butik och prova ett par NB 905 så bör samma storlek i Minimus Road funka fint!
Quote from Elias Engqvist on 20 July 2011, 10:08Kanske skulle skrivit att jag har ett par Minimus Road till salu!
Storlek UK 8½, US 9, Eur 42.5
Kanske skulle skrivit att jag har ett par Minimus Road till salu!
Storlek UK 8½, US 9, Eur 42.5
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 11:02Föll de inte dig i smaken Christer?
Föll de inte dig i smaken Christer?
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 12:11Har 44 på mina Saucony, skulle jag då behöva gå upp till 44½?
Har 44 på mina Saucony, skulle jag då behöva gå upp till 44½?
Quote from Elias Engqvist on 20 July 2011, 12:49Erik: Dom var för små annars verkar dom väldigt trevliga 🙂
Reine - vågar inte säga säkert, det beror ju på hur exakt saucony-skorna sitter och hur du gillar tighta resp. lite stora skor... Jag skulle antagligen gjort det...
Erik: Dom var för små annars verkar dom väldigt trevliga 🙂
Reine - vågar inte säga säkert, det beror ju på hur exakt saucony-skorna sitter och hur du gillar tighta resp. lite stora skor... Jag skulle antagligen gjort det...
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 14:48http://www.runningwarehouse.com har en ganska skojig funktion för jämförelse av storlekar på skor, de kallar den "Shoefitr". Just Minimus Road har de inte skannat ännu, men NB 905 finns och Roadracer 4 finns också. Så under förutsättning att Minimus Road
http://www.runningwarehouse.com har en ganska skojig funktion för jämförelse av storlekar på skor, de kallar den "Shoefitr". Just Minimus Road har de inte skannat ännu, men NB 905 finns och Roadracer 4 finns också. Så under förutsättning att Minimus Road
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 21:01Reine: Vart har du hittat dem?
Reine: Vart har du hittat dem?
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 21:54jag funderar på att köpa minimus jag med. kanske är värt att gå ihop på en order?
jag funderar på att köpa minimus jag med. kanske är värt att gå ihop på en order?