Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:52Jag får alltid mer blåsor och konstigt skav när jag använder riktiga löparstrumpor jämfört med mina vanliga bomullsstrumpor, har provat Nike Dry fit och några från Seger. Kanske behöver de vara tunnare och/eller mindre för att inte hasa omkring i skon? Bo
Jag får alltid mer blåsor och konstigt skav när jag använder riktiga löparstrumpor jämfört med mina vanliga bomullsstrumpor, har provat Nike Dry fit och några från Seger. Kanske behöver de vara tunnare och/eller mindre för att inte hasa omkring i skon? Bo
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:52Mina håller, kan passformen spela roll?
Tånaglar, hur skon ligger an mot foten och hur strumpan sitter på just din fot?
Älskar mina ullstrumpor som jag använder till skidskorna också.
Mina håller, kan passformen spela roll?
Tånaglar, hur skon ligger an mot foten och hur strumpan sitter på just din fot?
Älskar mina ullstrumpor som jag använder till skidskorna också.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:02mina strumpor har hållit bra! inga skavsår eller annat problem Viktigt att skon sitter bra.
mina strumpor har hållit bra! inga skavsår eller annat problem Viktigt att skon sitter bra.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:18Det är nog viktigt med kvalitén oavsett. Intersports tubsockar som kostar 50:- för ett tiopack, är inget att ha i alla fall. För mycket skarvar och dålig passform. Men Bola är ju en annan sak, bättre kvalitet.
Men jag föredrar ändå funktionsstrumpor som
Det är nog viktigt med kvalitén oavsett. Intersports tubsockar som kostar 50:- för ett tiopack, är inget att ha i alla fall. För mycket skarvar och dålig passform. Men Bola är ju en annan sak, bättre kvalitet.
Men jag föredrar ändå funktionsstrumpor som
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:06Är det nån som har tips på några riktigt bra låga ankelsockar? Såna som vi tjejer gillar på sommaren? Som helst inte syns ovanför skokanten...
//A
Är det nån som har tips på några riktigt bra låga ankelsockar? Såna som vi tjejer gillar på sommaren? Som helst inte syns ovanför skokanten...
//A
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:10Skulle vara Seger Sense Running Active då
http://www.teamsportia.se/produkter/traning/klader/seger/seger-sense-running-active/
Skulle vara Seger Sense Running Active då
http://www.teamsportia.se/produkter/traning/klader/seger/seger-sense-running-active/
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:28Hm.
Nä, dom är för höga...Och jag springer idag i Dressmans ullstrumpor, stulna ur makens låda och tvättade till lagom storlek, funktionella, ja, men inte är dom SNYGGA inte... Fast jag kan ju testa att klippa av ett par, så syns dom inte... 😀
//A
Hm.
Nä, dom är för höga...
Och jag springer idag i Dressmans ullstrumpor, stulna ur makens låda och tvättade till lagom storlek, funktionella, ja, men inte är dom SNYGGA inte... Fast jag kan ju testa att klippa av ett par, så syns dom inte... 😀
//A
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:41Jag har ett par Seger ankellåga eller vad de heter. Dvs de slutar under ankeln. Svåra att hitta i strumplådan dock, eftersom de är så små. 🙂
Och jag jobbar inte för Seger, det har bara blivit så att jag har många sådana par. Dels för att jag tycker att
Jag har ett par Seger ankellåga eller vad de heter. Dvs de slutar under ankeln. Svåra att hitta i strumplådan dock, eftersom de är så små. 🙂
Och jag jobbar inte för Seger, det har bara blivit så att jag har många sådana par. Dels för att jag tycker att
Quote from Camilla Höög on 12 March 2010, 12:15Seger har ett par som slutar under skokanten. Vet inte vad modellen heter, men det är bara att kika i butiken.
Seger har ett par som slutar under skokanten. Vet inte vad modellen heter, men det är bara att kika i butiken.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 12:51Jag gillar att springa i strumpor från Falke. De passar min fot riktigt bra. De har både tjockare vinterstrumpor och tunnare strumpor. Finns bla på löpplabbet.
Jag gillar att springa i strumpor från Falke. De passar min fot riktigt bra. De har både tjockare vinterstrumpor och tunnare strumpor. Finns bla på löpplabbet.