Quote from Guest on 30 January 2012, 20:04Hej alla fina människor!
Med största risk ligger säkert den här diskussionen fel..och om så är fallet, ber jag om ursäkt i förebyggande syfte och hoppas att inte världen hatar mig allt för mycket.
Hur som haver, jag hade ju tanke med att jag skrev här oc
Hej alla fina människor!
Med största risk ligger säkert den här diskussionen fel..och om så är fallet, ber jag om ursäkt i förebyggande syfte och hoppas att inte världen hatar mig allt för mycket.
Hur som haver, jag hade ju tanke med att jag skrev här oc
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:14http://www.polisen.se/sv/Bli-polis/Bli-polis/Ansokan--krav/Vad-hander-efter-ansokan/Fysiska-prov/
- Jag skrev fel i texten. Tabbe av mig. Det här är alltså den rätta länken till PHS fysiska krav. (:
http://www.polisen.se/sv/Bli-polis/Bli-polis/Ansokan--krav/Vad-hander-efter-ansokan/Fysiska-prov/
- Jag skrev fel i texten. Tabbe av mig. Det här är alltså den rätta länken till PHS fysiska krav. (:
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:19Har du en vän som väger > 77 kg? Be henne eller honom agera träningsredskap för styrketestet.
Har du en vän som väger > 77 kg? Be henne eller honom agera träningsredskap för styrketestet.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:35Den här logiken kändes konstig, gymkort är för dyrt men att köpa dyra kosttillskott är ok?
Du har inte funderat på Kettlebells - en vikt - allsidig träning - finns mycket info grattis på nätet etc.??
Den här logiken kändes konstig, gymkort är för dyrt men att köpa dyra kosttillskott är ok?
Du har inte funderat på Kettlebells - en vikt - allsidig träning - finns mycket info grattis på nätet etc.??
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 20:41Jag tror ju inte att kosttillskott kommer att hjälpa, men jag utgår ifrån att någon annan vis människa kommer att skriva och utveckla detta 😉
Jag tror ju inte att kosttillskott kommer att hjälpa, men jag utgår ifrån att någon annan vis människa kommer att skriva och utveckla detta 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:01Kosttillskott var kanske fel ord..nej, det var fel ord. Fel benämning för en fattig student som mig efter att ha luskat lite på internet. Vi kan säga såhär: Bra mat istället - mellanmålssnack som ger energi - ekonomiskt om inte annat!
Kosttillskott var kanske fel ord..nej, det var fel ord. Fel benämning för en fattig student som mig efter att ha luskat lite på internet. Vi kan säga såhär: Bra mat istället - mellanmålssnack som ger energi - ekonomiskt om inte annat!
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:01Ohh, kettlebells! Det hade jag totalt glömt bort! Tusen tack! 🙂
Ohh, kettlebells! Det hade jag totalt glömt bort! Tusen tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:04Jag såg två kvinnor som klev upp och ner på en soffa som finns vid motionsspåret, benen får sig en omgång. Sen kan du väl gå ut i skogen och lyfta lite grenar eller erbjuda dig att vara flytthjälp till vänner mot att du får middag.
Lycka till att nå dit
Jag såg två kvinnor som klev upp och ner på en soffa som finns vid motionsspåret, benen får sig en omgång. Sen kan du väl gå ut i skogen och lyfta lite grenar eller erbjuda dig att vara flytthjälp till vänner mot att du får middag.
Lycka till att nå dit
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:39Bra priser och fraktfritt vid köp över 500kr, fraktkostnaden kan annars bli hög när man köper skrot. Ska man inte ha så många kilon så har Rusta bra priser.
Bra priser och fraktfritt vid köp över 500kr, fraktkostnaden kan annars bli hög när man köper skrot. Ska man inte ha så många kilon så har Rusta bra priser.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:45Ut o skotta snö.
Ut o skotta snö.