Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 21:46Jag har skrot vikter 🙂
Jag har skrot vikter 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:29Börjar ju bli populärt med utegym runt om i landet som är bra att använda sig av. Annars är väl de vanliga styrkeövningar som du kan köra med kroppen som redskap rätt bra och billiga.
Armhävningar, dips på stol, plankan, situps, benböj, utfallsgång, rygg
Börjar ju bli populärt med utegym runt om i landet som är bra att använda sig av. Annars är väl de vanliga styrkeövningar som du kan köra med kroppen som redskap rätt bra och billiga.
Armhävningar, dips på stol, plankan, situps, benböj, utfallsgång, rygg
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:30Glömde ju min personliga favoritövning... Burpees
Glömde ju min personliga favoritövning... Burpees
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 21:00Klättring är en bra för styrkan om man inte gillar gym osv. Roligt och utvecklande, + att man lyfter sin egna kroppsvikt vilket kanske kan vara motsvarande den övning du ska göra.
Klättring är en bra för styrkan om man inte gillar gym osv. Roligt och utvecklande, + att man lyfter sin egna kroppsvikt vilket kanske kan vara motsvarande den övning du ska göra.
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 13:14Mina råd för polistesterna
- För löpningen = Inte så hårda tidskrav så testa några ggr att springa och kom under gränsen, träna några veckor innan om du ligger nära gränsen så att du inte chansar utan har ett flyt i löpningen.- Dockan, kör marklyft oc
Mina råd för polistesterna
- För löpningen = Inte så hårda tidskrav så testa några ggr att springa och kom under gränsen, träna några veckor innan om du ligger nära gränsen så att du inte chansar utan har ett flyt i löpningen.
- Dockan, kör marklyft oc
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 20:20Hej!
Och tack för bra svar!Gällande gymfrågan, så tillhör jag den kategorin att varför lägga ut pengar på något som ändå finns i naturen? Jag vet, det är en stark åsikt. Men jag antar väl att jag är lite snål också. Eller okej, ganska mycket.
Jag anvä
Hej!
Och tack för bra svar!
Gällande gymfrågan, så tillhör jag den kategorin att varför lägga ut pengar på något som ändå finns i naturen? Jag vet, det är en stark åsikt. Men jag antar väl att jag är lite snål också. Eller okej, ganska mycket.
Jag anvä
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 07:41Hej igen, ja det mesta finns i naturen men oftast svårare att hitta redskap för de mindre musklerna i exempelvis ben och armar. Men såklart man klarar sig utan gymkort =)
skönt att komma in i värmen iofs heheAngående jägarvila ser jag den rätt meningslö
Hej igen, ja det mesta finns i naturen men oftast svårare att hitta redskap för de mindre musklerna i exempelvis ben och armar. Men såklart man klarar sig utan gymkort =)
skönt att komma in i värmen iofs hehe
Angående jägarvila ser jag den rätt meningslö
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 20:09Words!
Åhh, tack för tipset! Benböj och utfall är mina favoritövningar. Tusen tack för tipsen allihopa!
Håll glöden uppe, ni är helt fantastiska! (hv)
Words!
Åhh, tack för tipset! Benböj och utfall är mina favoritövningar. Tusen tack för tipsen allihopa!
Håll glöden uppe, ni är helt fantastiska! (hv)