Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 14:24Jag har varit ganska skadebenägen i olika faser - men att köra rehabpassen innan skada uppstår har funkat för mig. Dvs bygg muskler och senor genom bra styrketräningspass INNAN. Annars får man göra det EFTER.
Jag har varit ganska skadebenägen i olika faser - men att köra rehabpassen innan skada uppstår har funkat för mig. Dvs bygg muskler och senor genom bra styrketräningspass INNAN. Annars får man göra det EFTER.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 14:46Hej Therese! Beroende på hur dina problem känns är det möjligt att du har liknande problem som jag. Ont, nästan krampaktigt, i väldigt stumma muskler efter att ha sprungit ett kort tag, men mitt problem är nog inte benhinnorna.
http://www.funbeat.se/disc
Hej Therese! Beroende på hur dina problem känns är det möjligt att du har liknande problem som jag. Ont, nästan krampaktigt, i väldigt stumma muskler efter att ha sprungit ett kort tag, men mitt problem är nog inte benhinnorna.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 13:13Jag blir mindre stum i smalbenen om jag inte knyter skorna ordentligt. Knyt dem så löst du kan och prova. Att springa i terräng (stigar i skogen) med ojämt underlag funkar allra bäst....
Jag blir mindre stum i smalbenen om jag inte knyter skorna ordentligt. Knyt dem så löst du kan och prova. Att springa i terräng (stigar i skogen) med ojämt underlag funkar allra bäst....
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:27Sjuttioelva lösningar på en problem... För att kroppen ska förbättras måste det göra lite ont. Sedan måste du lära dig när smärtan är överkomlig och när den inte är det.
Sjuttioelva lösningar på en problem... För att kroppen ska förbättras måste det göra lite ont. Sedan måste du lära dig när smärtan är överkomlig och när den inte är det.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:58Jag hade också problem med mina benhinnor för något år sen. Jag hade precis börjat jogga och tyckte att det gick bra, konditionsmässigt. Jag överdrev en del i början och joggade flera gånger i veckan. Det började göra ont i benhinnorna, men eftersom jag s
Jag hade också problem med mina benhinnor för något år sen. Jag hade precis börjat jogga och tyckte att det gick bra, konditionsmässigt. Jag överdrev en del i början och joggade flera gånger i veckan. Det började göra ont i benhinnorna, men eftersom jag s