Quote from Mats Andersson on 10 January 2009, 19:45Jonas – Jag har inte sagt nåt "aldrig igen" men tar år för år. Och i år finns ingen Styrekeprøven med.
Jonas – Jag har inte sagt nåt "aldrig igen" men tar år för år. Och i år finns ingen Styrekeprøven med.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 22:59Aha, sorry Krister.. Hade för mig att du skrivit någonstans något sådant kring långlopp men det kanske var PBP..
Ok, men Styrkepröven finns nog kvar.. hehe
Aha, sorry Krister.. Hade för mig att du skrivit någonstans något sådant kring långlopp men det kanske var PBP..
Ok, men Styrkepröven finns nog kvar.. hehe
Quote from Mats Andersson on 10 January 2009, 23:16Hmmm... Tror inte jag sagt varken bu eller bä om PBP i framtiden heller, även om det känns lite galet långt borta just nu med att ställa upp 2011 igen.
Fast Styrkeprøven verkar riktigt trevlig. Hojta till om du vill köra nästa år. Har lovat mig själv att
Hmmm... Tror inte jag sagt varken bu eller bä om PBP i framtiden heller, även om det känns lite galet långt borta just nu med att ställa upp 2011 igen.
Fast Styrkeprøven verkar riktigt trevlig. Hojta till om du vill köra nästa år. Har lovat mig själv att
Quote from Sandra Näslund on 11 January 2009, 22:29Hmmm, intressant idé...
Jag är på 2010. (Då har jag cirka 18 månader på mig att be om lov hemma).
Inspiratonsvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=t44PiZrY_1I
Hmmm, intressant idé...
Jag är på 2010. (Då har jag cirka 18 månader på mig att be om lov hemma).
Inspiratonsvideo:
Quote from Sandra Näslund on 11 January 2009, 22:34felpost
felpost
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 08:42Jag är också kanske på nästa år... vore skoj att köra. 🙂
Jag är också kanske på nästa år... vore skoj att köra. 🙂
Quote from ellen olsson on 12 January 2009, 19:35Styrkeprøven är ett trevligt lopp - minst 100 gånger bättre än VR - och organisationen är förstklassig. Dessutom är det gott med mesost! 🙂
Styrkeprøven är ett trevligt lopp - minst 100 gånger bättre än VR - och organisationen är förstklassig. Dessutom är det gott med mesost! 🙂
Quote from j sollerman on 12 January 2009, 20:05mesosten är de som skulle få mig att inte cykla..
mesosten är de som skulle få mig att inte cykla..
Quote from ellen olsson on 12 January 2009, 20:09Det finns alternativ men mesostmackorna var självskrivna för undertecknad!
Det finns alternativ men mesostmackorna var självskrivna för undertecknad!
Quote from j sollerman on 12 January 2009, 20:10phew då kan jag andas ut
phew då kan jag andas ut