Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 11:36Tack Rasmus !!! Äntligen någon som speglar den reaktion jag kommer få från mina vänner..!!! haha
Jag tror dock inte du behöver en vecka så tränad som du verkar vara...
Det är nog bara att nöta på. Man har faktiskt 40 timmar på sig som maxtid. Mer än 30 be
Tack Rasmus !!! Äntligen någon som speglar den reaktion jag kommer få från mina vänner..!!! haha
Jag tror dock inte du behöver en vecka så tränad som du verkar vara...
Det är nog bara att nöta på. Man har faktiskt 40 timmar på sig som maxtid. Mer än 30 be
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 12:00Inte en vecka i effektiv cykeltid, naturligtvis, men mer än 12-13 mil i taget klarar jag inte. För tillfället är jag nästan lika otränad som när jag precis hade börjat cykla våren 2005.
Inte en vecka i effektiv cykeltid, naturligtvis, men mer än 12-13 mil i taget klarar jag inte. För tillfället är jag nästan lika otränad som när jag precis hade börjat cykla våren 2005.
Quote from Mats Andersson on 10 January 2009, 15:29Klart att det är genomförbart. Man får justera fart och så efter sin kapacitet bara så att man håller hela vägen, precis som vanligt.
Klart att det är genomförbart. Man får justera fart och så efter sin kapacitet bara så att man håller hela vägen, precis som vanligt.
Quote from Mats Andersson on 10 January 2009, 15:29Rasmus - det är därför man skall F Ö R B E R E D A sig innan... 😉
Rasmus - det är därför man skall F Ö R B E R E D A sig innan... 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 15:52Det handlar inte särskilt mycket om orken sett till kondition (det löser man ju enkelt genom att cykla långsammare, stoppa ofta och äta och dricka rejält), utan om kroppen i övrigt. Efter fem timmar är min kropp inte i särskilt gott skick längre. Oavsett
Det handlar inte särskilt mycket om orken sett till kondition (det löser man ju enkelt genom att cykla långsammare, stoppa ofta och äta och dricka rejält), utan om kroppen i övrigt. Efter fem timmar är min kropp inte i särskilt gott skick längre. Oavsett
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 16:06Ni två borde köra tandem så du kan vila emellanåt.
Ni två borde köra tandem så du kan vila emellanåt.
Quote from j sollerman on 10 January 2009, 16:20de är klart att du kan träna upp dig razz.
de är klart att du kan träna upp dig razz.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 16:46De flesta orkar mer än vad de tror. Och kan självklart bygga upp sig. Men man måste inte älska långdistans ;).
Norge är ett grymt häftigt land att cykla i vad gäller vyer och natur. Och backar :-). Ingen ska behöva dra sig för att åka dit. Men en upplän
De flesta orkar mer än vad de tror. Och kan självklart bygga upp sig. Men man måste inte älska långdistans ;).
Norge är ett grymt häftigt land att cykla i vad gäller vyer och natur. Och backar :-). Ingen ska behöva dra sig för att åka dit. Men en upplän
Quote from j sollerman on 10 January 2009, 16:52Detta loppet kommer jag cykla någon gång. Men de går veckan efter vättern och jag vet inte hur min kropp återhämtar sig. Men när jag väl bestämmer att köra de så blir de ingen "satsning" på vättern.
Detta loppet kommer jag cykla någon gång. Men de går veckan efter vättern och jag vet inte hur min kropp återhämtar sig. Men när jag väl bestämmer att köra de så blir de ingen "satsning" på vättern.
Quote from Mats Andersson on 10 January 2009, 17:21>bygga muskler samtidigt som man vill behålla eller minska vikten,
>det är i stort sett omöjligt, i alla fall utan "hjälpmedel".Okej? Jag gick ner en herrans massa kilon när jag tränade som mest. Och är på gång att göra det igen. Och det helt utan "hjä
>bygga muskler samtidigt som man vill behålla eller minska vikten,
>det är i stort sett omöjligt, i alla fall utan "hjälpmedel".
Okej? Jag gick ner en herrans massa kilon när jag tränade som mest. Och är på gång att göra det igen. Och det helt utan "hjä