Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 09:17Jösses, de ser effektiva ut om inte annat!
Jösses, de ser effektiva ut om inte annat!
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 17:51provade att köra några övningar från videon här ovanför i morse ... jisses ... i min enfald trodde jag att jag skulle orka kanske tio av den där man ligger på rygg på armbågarna och lyfter på ett ben i taget. Mhhmmm, visst. Tre (3) orkade jag med.
Nu jä*
provade att köra några övningar från videon här ovanför i morse ... jisses ... i min enfald trodde jag att jag skulle orka kanske tio av den där man ligger på rygg på armbågarna och lyfter på ett ben i taget. Mhhmmm, visst. Tre (3) orkade jag med.
Nu jä*
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 18:15Kan inte annat än hålla med... första gick lätt, när man ligger framlänges på armbågarna, men själva utmaningen kom när man vände sig om på rygg... Den där kanske man skulle ta och köra några gånger i veckan 🙂
Kan inte annat än hålla med... första gick lätt, när man ligger framlänges på armbågarna, men själva utmaningen kom när man vände sig om på rygg... Den där kanske man skulle ta och köra några gånger i veckan 🙂