Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:38Det du nämner med musik Magnus är rätt intressant! Jag tror själv på det. Brukar ladda med musik. Dock har jag aldrig testat att ha kvar musiken så nära inpå start som Phelps. Det ska testas.
När man ställs inför en svår uppgift ( i det har fallet ett
Det du nämner med musik Magnus är rätt intressant! Jag tror själv på det. Brukar ladda med musik. Dock har jag aldrig testat att ha kvar musiken så nära inpå start som Phelps. Det ska testas.
När man ställs inför en svår uppgift ( i det har fallet ett
Quote from Carina Älgmyr on 12 February 2009, 17:12Här hittar ni det diskuterade inslaget, det börjar ca 14 min in i programmet!
http://svtplay.se/t/102879/musikministeriet
Jag håller med Martin- ämnet är intressant! Det är nog en hel del psykologi inblandat i att man finner styrka i musik. Det är nog e
Här hittar ni det diskuterade inslaget, det börjar ca 14 min in i programmet!
http://svtplay.se/t/102879/musikministeriet
Jag håller med Martin- ämnet är intressant! Det är nog en hel del psykologi inblandat i att man finner styrka i musik. Det är nog e
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 19:33Alltid kul att se gamla vilundabadet 🙂
Alltid kul att se gamla vilundabadet 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:12Hur kan det va kul att sen Vilundabadet 😉
Det är ju fortfarande en enda bassängen jag simmat i som man faktist kan slå huvudet i botten när man vänder (#)
Hur kan det va kul att sen Vilundabadet 😉
Det är ju fortfarande en enda bassängen jag simmat i som man faktist kan slå huvudet i botten när man vänder (#)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:33Jo, det är förvisso sant. Jag är dock van vid den grunda bassängen efter att ha simmat där sen 95. Kom precis från ett pass därifrån. 😉
Jo, det är förvisso sant. Jag är dock van vid den grunda bassängen efter att ha simmat där sen 95. Kom precis från ett pass därifrån. 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:40Ja ja ni får det snart bättre, själv har jag just kört i S-tuna 🙂
Ja ja ni får det snart bättre, själv har jag just kört i S-tuna 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 14:54För att fortsätta utanför ämnet: En bra inmarschlåt kan ge extra peppning (om PA-anläggningen är bra). Vissa simmare är så koncentrerade att dom inte ens tar till sig inmarschmusiken, andra kör med egen musik som Phelps, men för andra kan det vara en extr
För att fortsätta utanför ämnet: En bra inmarschlåt kan ge extra peppning (om PA-anläggningen är bra). Vissa simmare är så koncentrerade att dom inte ens tar till sig inmarschmusiken, andra kör med egen musik som Phelps, men för andra kan det vara en extr
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 15:24Förlåt om jag är tråkig och återvänder till det ursprungliga ämnet 😉
- Martin. Har du tips på styrketräning för kortare distanser? Jag vet att styrketräningen är jätte viktig i simning, och skulle gärna vilja bli ännu bättre med kompletterande styrketrä
Förlåt om jag är tråkig och återvänder till det ursprungliga ämnet 😉
- Martin. Har du tips på styrketräning för kortare distanser? Jag vet att styrketräningen är jätte viktig i simning, och skulle gärna vilja bli ännu bättre med kompletterande styrketrä