Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åsa: Vi kanske skulle kunna slå våra kloka huvuden ihop och hjälpas åt du och jag? Två personer borde ju hinna mer än en. *får för mig*

Ja kanske. Eller så får du ta över helt och testa hur mycket du känner att du hinner? För jag har verkligen inte hittat den inspirationen jag trodde jag skulle ha för detta.

Edit: Jag har ändå tänkt att jag inte ska ha det här uppdraget nästa sommar. Det

Jag fick ta till nödlösningen att återanvända tidigare pass för att fixa både klassikern och trailen den här månaden. Inga bad eller andra extravaganser, bara vanlig simpel löpning.

Mikael: Betyder det att du måste förena dig med oss som står lite vid skampålen? Vi som har använt samma SU-bana som tidigare i sommar?

Jaja du genomförde ju iallafall, det är huvudsaken 🙂

Nej, jag har inte sprungit samma bana som tidigare. Det gör jag nästan aldrig.

Jag trodde jag skulle få kasta in handduken den här månaden men sedan kom jag på att jag kan använda en del av min 14 km-runda igår. Ny plats och jag badade - i svett. 😀

Måste jag hugga isär passet eller räcker det med att jag rapporterar här? 29 minute

Mikael: Då slipper du skampålen 😀

Kristina. Skicka gärna ett PM till mig så jag inte glömmer bort dig ikväll när jag gör klart tabellen.

Åsa: Jag satte hela passet som SU-klassiker och noterade tiden för de 5 kilometrarna först i beskrivningen. OK så? 🙂

Japp det är helt ok 🙂

Vad bra! 🙂