Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 09:08Åsa: Vi kanske skulle kunna slå våra kloka huvuden ihop och hjälpas åt du och jag? Två personer borde ju hinna mer än en. *får för mig*
Åsa: Vi kanske skulle kunna slå våra kloka huvuden ihop och hjälpas åt du och jag? Två personer borde ju hinna mer än en. *får för mig*
Quote from Magnus Gelang on 29 July 2011, 10:22Ja kanske. Eller så får du ta över helt och testa hur mycket du känner att du hinner? För jag har verkligen inte hittat den inspirationen jag trodde jag skulle ha för detta.
Edit: Jag har ändå tänkt att jag inte ska ha det här uppdraget nästa sommar. Det
Ja kanske. Eller så får du ta över helt och testa hur mycket du känner att du hinner? För jag har verkligen inte hittat den inspirationen jag trodde jag skulle ha för detta.
Edit: Jag har ändå tänkt att jag inte ska ha det här uppdraget nästa sommar. Det
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 09:09Jag fick ta till nödlösningen att återanvända tidigare pass för att fixa både klassikern och trailen den här månaden. Inga bad eller andra extravaganser, bara vanlig simpel löpning.
Jag fick ta till nödlösningen att återanvända tidigare pass för att fixa både klassikern och trailen den här månaden. Inga bad eller andra extravaganser, bara vanlig simpel löpning.
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2011, 09:37Mikael: Betyder det att du måste förena dig med oss som står lite vid skampålen? Vi som har använt samma SU-bana som tidigare i sommar?
Jaja du genomförde ju iallafall, det är huvudsaken 🙂
Mikael: Betyder det att du måste förena dig med oss som står lite vid skampålen? Vi som har använt samma SU-bana som tidigare i sommar?
Jaja du genomförde ju iallafall, det är huvudsaken 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 10:04Nej, jag har inte sprungit samma bana som tidigare. Det gör jag nästan aldrig.
Nej, jag har inte sprungit samma bana som tidigare. Det gör jag nästan aldrig.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 11:09Jag trodde jag skulle få kasta in handduken den här månaden men sedan kom jag på att jag kan använda en del av min 14 km-runda igår. Ny plats och jag badade - i svett. 😀
Måste jag hugga isär passet eller räcker det med att jag rapporterar här? 29 minute
Jag trodde jag skulle få kasta in handduken den här månaden men sedan kom jag på att jag kan använda en del av min 14 km-runda igår. Ny plats och jag badade - i svett. 😀
Måste jag hugga isär passet eller räcker det med att jag rapporterar här? 29 minute
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2011, 11:39Mikael: Då slipper du skampålen 😀
Kristina. Skicka gärna ett PM till mig så jag inte glömmer bort dig ikväll när jag gör klart tabellen.
Mikael: Då slipper du skampålen 😀
Kristina. Skicka gärna ett PM till mig så jag inte glömmer bort dig ikväll när jag gör klart tabellen.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 12:50Åsa: Jag satte hela passet som SU-klassiker och noterade tiden för de 5 kilometrarna först i beskrivningen. OK så? 🙂
Åsa: Jag satte hela passet som SU-klassiker och noterade tiden för de 5 kilometrarna först i beskrivningen. OK så? 🙂
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2011, 13:07Japp det är helt ok 🙂
Japp det är helt ok 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 14:15Vad bra! 🙂
Vad bra! 🙂